Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og høre om en som har gått på samme skole som meg for noen år siden vil ta en kaffe eller møtes i en park? Eller skrive litt sms frem og tilbake for å bli litt mer kjent før eventuelt og se da senere om han bil møtes? Eller gå frem på annen måte? Han er ikke på Facebook.

Videoannonse
Annonse
Gjest DoubleOh
Skrevet

Send en SMS og hør om han er interessert i å ta en kaffe du! Enkelt å greit, så slipper du ballkastingen frem og tilbake først

• Liker 3
Skrevet

Gjør som DoubleOh sier :jepp:

Skrevet

Tenker å skrive noe som dette: Hei ...., jeg vet ikke om du husker meg, jeg heter .... og gikk på samme skole (....) som deg for ca 10år siden. Og jeg lurte på om du har lyst til å ta en kaffe meg meg en dag?

• Liker 1
Skrevet

Tenker å skrive noe som dette: Hei ...., jeg vet ikke om du husker meg, jeg heter .... og gikk på samme skole (....) som deg for ca 10år siden. Og jeg lurte på om du har lyst til å ta en kaffe meg meg en dag?

Personlig foretrekker jeg at folk ringer om det er årevis siden jeg har hatt kontakt med dem. Slike smser svarer jeg ofte ikke på.

Skrevet

Lik greit å bare sende en mld, da vet du med en gang :)

Skrevet

Personlig foretrekker jeg at folk ringer om det er årevis siden jeg har hatt kontakt med dem. Slike smser svarer jeg ofte ikke på.

Har ikke snakket med han.

Skrevet

Har ikke snakket med han.

Hva mener du, du har ikke snakket med ham? Ikke da dere gikk på skole sammen heller?

Skrevet

Hva mener du, du har ikke snakket med ham? Ikke da dere gikk på skole sammen heller?

:) Kan ikke ta en kaffe for å bli kjent? Nei, har ikke snakket med han, har prøvd når jeg har møtt han ute, men enten så er han veldig sjenert eller ikke interessert. Så ville bare sende en melding for å vite, ser han flere ganger her jeg bor.

Skrevet

Ok, jeg er ganske sær så dette gjelder neppe alle, men ... Det er direkte ekkelt når folk jeg aldri har hatt et vennskap eller kontakt med kontakter meg fordi vi «gikk på samme skole» eller noe annet.

Nå sier jeg ikke at han vil reagere negativt, kanskje han faktisk er nysgjerrig på deg og ikke tør å ta kontakt, så jeg synes du skal hoppe i det. Spør ham om han husker deg og vil ta en kaffe, men ikke bli skuffet om han ikke svarer ja. Da har du iallfall forsøkt.

Skrevet

For at han skal vite hvem jeg er, så skriver jeg skolen. I stedet for å si at jeg har sett han når jeg har vært på nærsenteret.

Skrevet

Samme sak.

Skrevet

Tror jeg heller ville sagt sånn: Hei, vet ikke om du husker meg. Men jeg gikk på skole med deg (blablabla), og så deg tilfeldigvis på senteret her om dagen. Du vil ikke ta en kaffe en dag? ;)

Tror jeg ville tatt med hvorfor du plutselig kom til å tenke på han, ellers er det syyyykt random.

Om jeg hadde svart på en sånn melding selv er rett og slett helt avhengig av om jeg synes han er spennende/kjekk tilbake. Lav terkskel for å ikke svare dersom han ikke er/har vært en venn....

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg heller ville sagt sånn: Hei, vet ikke om du husker meg. Men jeg gikk på skole med deg (blablabla), og så deg tilfeldigvis på senteret her om dagen. Du vil ikke ta en kaffe en dag? ;)

Hørtes bedre ut! :)

Tror jeg ville tatt med hvorfor du plutselig kom til å tenke på han, ellers er det syyyykt random.

Om jeg hadde svart på en sånn melding selv er rett og slett helt avhengig av om jeg synes han er spennende/kjekk tilbake. Lav terkskel for å ikke svare dersom han ikke er/har vært en venn....

Skrevet

Hørtes bedre ut med å nevne at jeg har sett han på senteret.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ringt. Sånne smser svarer ikke jeg på heller.

Anonym poster: 7f5deae66d68a13becea55b30410bd9d

Skrevet

Jeg hadde heller ringt. Sånne smser svarer ikke jeg på heller.

Anonym poster: 7f5deae66d68a13becea55b30410bd9d

Jeg er litt sjenert og har ikke snakket med han før, så vil heller sende sms. Lurer på å sende nå eller om jeg skal vente. :) Er visst vanskelig dette, litt skummelt å spørre en om å ta en kaffe da jeg ikke har så veldig spennende liv å snakke om.

Skrevet

Jeg er litt sjenert og har ikke snakket med han før, så vil heller sende sms. Lurer på å sende nå eller om jeg skal vente. :) Er visst vanskelig dette, litt skummelt å spørre en om å ta en kaffe da jeg ikke har så veldig spennende liv å snakke om.

Skriv den sms'en du, og send den avgårde. Du har ingenting å tape! Kanskje blir det en hyggelig date (eller mer).

• Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Go for it, girl!

Livet går fort og vi ligger snart i graven uansett. I det store og hele er vi ubetydelig kosmisk støv som snart er glemt, så det gjelder å gjøre det vi kan når vi kan.

Utfallet av meldingen er ikke så viktig, det viktigste er at du gjorde det rette og ikke levde livet ditt i frykt og anger. Jeg hadde i hvert fall blitt veldig glad for en slik melding uansett om jeg var interessert eller ikke.

:)

• Liker 2
Skrevet

Da har jeg sendt den! Takket v

Go for it, girl!

Livet går fort og vi ligger snart i graven uansett. I det store og hele er vi ubetydelig kosmisk støv som snart er glemt, så det gjelder å gjøre det vi kan når vi kan.

Utfallet av meldingen er ikke så viktig, det viktigste er at du gjorde det rette og ikke levde livet ditt i frykt og anger. Jeg hadde i hvert fall blitt veldig glad for en slik melding uansett om jeg var interessert eller ikke.

:)

Du var den som fikk meg til å sende den, takk :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...