AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #1 Skrevet 4. juni 2013 Jeg er en mann på ca 50 år. Når man blir så gammel er det ikke uvanlig at det vokser ut litt hår både her og der og jeg har fått meg en slik kjekk sak til å trimme hårene i nesa. Jeg syns ikke det er pent når det stikker hår ut av nesa. Men jeg har en kollega på omtrent samme alder og han bryr seg visst ikke om dette. Jeg syns faktisk det er litt uappetittlig å se på ham. Burde jeg fortelle ham om dette eller er det upassende og uhøflig? Anonym poster: 57e4de46cf6809f739cc6e798fd51b34 Anonym poster: 57e4de46cf6809f739cc6e798fd51b34
Gjest DoubleOh Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 Kommer litt an på hvor kameratslige dere er der på jobben om hvorvidt han tar det fornærmende eller ikke. Personlig ville jeg nok ha påpekt det om dette var en kollega jeg omgikk ofte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå