AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #21 Skrevet 24. oktober 2013 Hvor finner jeg dette EDI-greiene dere snakker om? Venter på pakke jeg også, nemlig. Anonymous poster hash: 264a9...6f4
FantasDick Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #22 Skrevet 24. oktober 2013 Hvor finner jeg dette EDI-greiene dere snakker om? Venter på pakke jeg også, nemlig. Anonymous poster hash: 264a9...6f4 EDI er en beskjed som sendes mellom bedriftene, f.eks Nelly som skal ha Bring til å frakte pakkene sine. Når Bring får melding om at det kommer en pakke så opprettes det et sendingsnummer/kolli-ID som pakken skal få. Dette nummeret pleier å stå på ordrebekreftelsen/leveringsinformajonen fra Nelly og kan søkes på Posten/Brings nettsider.
FantasDick Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #23 Skrevet 25. oktober 2013 7 dager siden bestilling og fem dager siden pakken ble sendt, i følge Nelly, og fremdeles ingen sporing/tegn til at Posten faktisk har fått pakken.
kaliina Skrevet 25. oktober 2013 #24 Skrevet 25. oktober 2013 Rart, jeg får alltid innen 6 dager. Men det skulle kanskje bare mangle siden jeg holder til i Oslo? Aldri hatt noe problemer med de
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #25 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg får også alltid pakkene innen 6 dager, og jeg bor i trøndelag. Anonymous poster hash: 2e17f...7ff
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #26 Skrevet 25. oktober 2013 7 dager siden bestilling og fem dager siden pakken ble sendt, i følge Nelly, og fremdeles ingen sporing/tegn til at Posten faktisk har fått pakken. Da jeg bestilte på bangerhead kom pakken i posten for noen dager siden, det står fortsatt på bring.no når jeg skriver inn colli nr. at pakken er under transport til terminal Og når det står det får du heller ingen sms om at pakken er komt, så jeg ville gått ned på postkontoret og spurt om det var komt noe pakke i ditt navn. Anonymous poster hash: e7f32...15b
Gjest Seajewel Skrevet 25. oktober 2013 #27 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg bestilte en haug med klær og sko til en sommerferietur... Pakken ble sendt, kom aldri frem. Jeg fikk likevel masse regninger fra Klarna, som jeg måtte betale - uten å motta så mye som ett eneste plagg fra de. 1800 kr rett ut i ingenting. Aldri mer... Kundeservice? Finnes knapt...
tosmåbarn Skrevet 25. oktober 2013 #28 Skrevet 25. oktober 2013 Har bestilt en del fra Nelly tidligere, og har egentlig vært ganske fornøyd. De tre siste gangene har jeg vært litt misfornøyd med hvor lang tid de bruker på å sende pakkene, men den siste ordren har gjort meg forbanna! Bestilte på torsdag, de laget EDI på fredag og senest for ti minutter siden hadde det enda ikke skjedd noe!! Pakken er ikke sendt fra lageret, og bestillingen ble lagt for seks dager siden. Håpløst. Er dere fornøyd med leveringstiden? Synes det blir dårligere og dårligere.. Har du prøvd Miinto.no? Der er det i hvert fall norske butikker man handler fra, der pleier jeg å få varene mine 1-2 dager etter bestilling! Veldig hyggelig kundeservice der og, i motsetning til f.eks. mine erfringer med Nelly og Zalando...
FantasDick Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #29 Skrevet 25. oktober 2013 Da jeg bestilte på bangerhead kom pakken i posten for noen dager siden, det står fortsatt på bring.no når jeg skriver inn colli nr. at pakken er under transport til terminal Og når det står det får du heller ingen sms om at pakken er komt, så jeg ville gått ned på postkontoret og spurt om det var komt noe pakke i ditt navn. Anonymous poster hash: e7f32...15b Jeg jobber i Posten og sorterer faktisk mine egne pakker, så jeg vet at den ikke er kommet. Vi har litt begrensede muligheter for å søke etter pakker som ikke er registrerte, men jeg skal sjekke på jobb på mandag om det ikke har skjedd noe, da heller.
FantasDick Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #30 Skrevet 28. oktober 2013 Sjekket på jobb i dag og pakken er ikke registrert noen steder i Norge. Snakket også med kundeservice, de sier det samme. EDI på min pakke ble opprettet 20.okt og resten av pakkene fra Nelly som fikk EDI samme dato kom til Oslo 23.okt - men ikke min, altså. Sendte enda en mail til Nelly med denne informasjonen og ba de om å sende ut ordren på nytt for så å kreve erstatning fra Bring om det er sånn at de faktisk leverte pakken til Bring, mens de ikke kan finne den.. Fikk svar for ikke så lenge siden om at de har sporet pakken og at den kom til Oslo 20 minutter etter at jeg tok en siste klagetelefon til Bring. Når jeg sjekker sporingen selv, så stemmer dette. Hva faen gjør jeg nå?
Gjest Seajewel Skrevet 28. oktober 2013 #31 Skrevet 28. oktober 2013 Sjekket på jobb i dag og pakken er ikke registrert noen steder i Norge. Snakket også med kundeservice, de sier det samme. EDI på min pakke ble opprettet 20.okt og resten av pakkene fra Nelly som fikk EDI samme dato kom til Oslo 23.okt - men ikke min, altså. Sendte enda en mail til Nelly med denne informasjonen og ba de om å sende ut ordren på nytt for så å kreve erstatning fra Bring om det er sånn at de faktisk leverte pakken til Bring, mens de ikke kan finne den.. Fikk svar for ikke så lenge siden om at de har sporet pakken og at den kom til Oslo 20 minutter etter at jeg tok en siste klagetelefon til Bring. Når jeg sjekker sporingen selv, så stemmer dette. Hva faen gjør jeg nå? Ikke bestiller igjen fra dem. Nei, du får purre på de, og det skal jo være sporing på pakken, den kan jo ikke bare komme bort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå