Gå til innhold

Nelly.com; trege å sende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt en del fra Nelly tidligere, og har egentlig vært ganske fornøyd. De tre siste gangene har jeg vært litt misfornøyd med hvor lang tid de bruker på å sende pakkene, men den siste ordren har gjort meg forbanna!

Bestilte på torsdag, de laget EDI på fredag og senest for ti minutter siden hadde det enda ikke skjedd noe!! Pakken er ikke sendt fra lageret, og bestillingen ble lagt for seks dager siden. Håpløst.

Er dere fornøyd med leveringstiden? Synes det blir dårligere og dårligere..

Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Oh yes, de er fader meg blitt så forbaska trege at jeg ikke gidder å sjekke pakkesporing før det er gått en uke. De var MYE raskere før når man faktisk fikk pakken innen de 2-6 dagene de påstår at det skal gå, men har tapt seg veldig det siste året eller to. Returnering har de i tillegg gjort til en mye mer komplisert affære, samt de har plusset på 10 kr i fraktavgift plutselig. Derfor har jeg begynt å se meg om etter andre norske nettbutikker med godt utvalg..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har enda ikke hatt behov for retur, men jeg ser at de endret ordningen og lagt på returfrakt-prisen.

Sendte nettopp en henvendelse til de, og lurte på om det hadde en forklaring på hvorfor de opprettet EDI for FIRE dager siden, når pakken fremdeles ikke er sendt. Kikket over ordrebekreftelsen og ser forresten at jeg bestilte på ONSDAG.

Skrevet

Jeg har sluttet helt å handle på nelly.com. Handler heller på zalando eller smartgirl i stede, MYE bedre og de har mye av de samme varene til lavere pris! (og gratis frakt/retur)

Nelly har det vært mye rot med, både i leveringstid, faktura, priser på varene osv. Nå orker jeg ikke mer.

Skrevet

Sendte som sagt en henvendelse om dette, og nå fikk jeg tidenes dummeste svar. I henvendelsen nevnte jeg at det 6 dager siden bestilling, 4 dager siden EDI ble opprettet og at pakken fremdeles ikke er sendt.

Jag finner att din beställning packades och gjordes klar för leverans den 2013-05-31 :)

Så du borde få ditt paket inom de närmaste arbetsdagarna!

Du kan även spåra ditt paket med detta kollid: XXXXXX

Gjest C4r1n3
Skrevet

Den pakken ligger nok fortsatt i "utboksen" deres på lageret og de gidder neppe å levere de til posten før haugen med pakker er vokst seg stor nok. Selv om de liker å påstå at det er levert til posten og på vei.. :vetikke:

Skrevet

Jo takk, jeg har jobbet i nettbutikk tidligere, så vet hvordan de opererer. :ler:

Sendte en mail tilbake og forklarte enda en gang at pakken ikke var sendt selv om den angivelig var pakket og klar for 4 dager siden, fikk da svar tilbake om at

Vi kommer att skicka ditt paket till dig så fort vi kan!

Jeg gir opp.

AnonymBruker
Skrevet

Brukte nelly mye tidligere, fordi jeg kunne regne med å få pakkene et par dager etter at jeg bestilte. Men nå har jeg helt slutta og bruker heller andre butikker. De siste pakkene jeg bestillte fra Nelly kom driitseint og inneholdt i tillegg feil varer.

Anonym poster: 0c1ea848b21ed285b2f355ead2c2952e

Skrevet

Jeg har også bestilt fra Nelly haugevis av ganger, men det siste året har de tapt seg noe ekstremt. Herregud for noe viss vass.

Jeg bestilte 2 uker før julebordet, fikk kjolene etter 3 uker. Jeg bestilte også kjole til en konfirmasjon jeg skulle i 9.mai. Denne bestilte jeg to og en halv uke tidligere. Fikk den til 17.mai.

Så man må vel bestille en måned eller noe slikt for å få varene.

Synd at de har så pene sko og kjoler !

Til ts; be om kompensasjon for at varene kommer sent(altså utenfor 2-6 dager), så får man vel noen Nelly penger som trekkes fra beløpet neste gang du handler :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jo takk, jeg har jobbet i nettbutikk tidligere, så vet hvordan de opererer. :ler:

Sendte en mail tilbake og forklarte enda en gang at pakken ikke var sendt selv om den angivelig var pakket og klar for 4 dager siden, fikk da svar tilbake om at

Jeg gir opp.

Hvordan opererer man i en nettbutikk? Det har jeg lurt på lenge.

Gjest Alekz
Skrevet

Jeg bestilte et par Jeffrey Campbell sko for en stund siden og det tok 2 uker! så var de selvfølgelig litt for små så jeg måtte bytte de. Fikk nye 6 dager etter jeg returnerte de.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jævlade Nelly. Klarte selvsagt ikke la være å handle under salget deres, men nå angrer jeg igjen. La bestilling for 5 dager siden og fremdeles bare opprettet EDI - ingen faktisk sending.

Hadde vel et lite håp om at de hadde bedret seg, men..

Skrevet

Jeg bestiller jevnlig fra Nelly og det lengste jeg har opplevd å vente er fire dager! Merkelig med så store forskjeller :/

Skrevet

Hvis jeg bestiller søndag/mandags morgen får jeg den som regel på torsdags formiddag :-) Helt greit.

Anonymous poster hash: e7f32...15b
Skrevet

Ingenting skjedd i dag heller.

Har en diskusjon gående med en "Axel" på kundeservice, han påstår hardnakket at ordren var klar og gitt fra seg 20.10.2013, så de har ikke gjort noe "galt". All den tid Posten må registrere alle forsendelser de henter NÅR de henter, har IKKE posten ruget på pakken i tre dager uten å gjøre noe med det. Han er ikke lite frekk! Slik som jeg ser det har de enten ikke pakket ferdig ordren, men opprettet EDI for å ha et sporingsnummer å sende meg eller faktisk pakket den ferdig, ikke bestilt henting enda, men opprettet EDI for å ha et sporingsnummer å sende meg.

Jeg har full forståelse for at det kan være mye trykk på lageret deres, men da synes jeg at de kan innrømme det istedet for å legge skylden på Posten.

Skrevet

Bestilte på lørdag selv, står fortsatt at bring har kun ha fått en melding. Veldig kjedelig. Jeg trodde at kjolene skulle være fremme innen fredag (bor i Oslo), men det ser mørkt ut. Aldri handlet med de før.

Skrevet

Har brukt å ta et par dager før de sender ut varer hos meg også.. Handler derfor veldig sjeldent hos dem så slipper jeg å stresse med det.

Skrevet

Så rart. Jeg får det alltid 2 dager etterpå.

Skrevet

Kverulerte litt mer med Axel på kundeservice i går, så ville han plutselig ikke svare mer. Fikk istedet beskjed om at de "sender den i stedet videre til en ansvarlig som svarer deg innen 48 timer". "Elin 2nd line" sier at de ikke benytter Posten, men Bring, så de forsøkte altså ikke å legge skylden på Posten som jeg skrev. Herrefred.

Hun sier videre at pakken ikke vil registreres hos Bring før den er i Oslo, forståelig nok, men at den svenske transportøren da tydeligvis bruker 4-5 dager fra Falkenberg til Oslo er mer uforståelig. Bring har fremdeles ikke fått pakken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...