Anglofil Skrevet 6. juni 2013 #21 Skrevet 6. juni 2013 Til dere som misliker Tyrkia: Har dere bare vært i turistområdene, eller er det ille utenfor turistområdene også? Jeg har tenkt på en tur til Tyrkia, med start i Istanbul og så reise rundt i landet med buss. Når jeg leser om det ser det ut som et spennende land, og naturen ser også spennende ut med steinformasjonene i Kappadokia. Men jeg har ikke vært der, og det er mulig jeg bør revurdere turen hvis det virkelig er så ille. Er det helt umulig å få gå i fred uten å bli dratt inn i butikker? Anonym poster: 3b1667bf10a595cc0953665a1b2491a0 Jeg reiste alene til Tyrkia i fjor, og det gikk helt fint. Følte aldri at de maste, men det er klart, de kan være mer pågående i Norge. Sånn er det bare, det må man nesten tåle. Synes faktisk det er verre i enkelte steder i Spania eller Hellas for å si det sånn. Elers, jeg synes naturen der både er spennende og interessant, det er mye å se i Tyrkia, både av historisk og kulturell interesse. Både min mann og jeg er svært glade i historie (mannen har studert historie), og vi fikk mye historisk input da vi var der i 2010. Uansett, jeg tror ærlig talt det ikke nytter å lese hva andre har å si, for det er så mange forskjellige meninger. Jeg ville absolutt reist, men det kan jo være du faktisk misliker Tyrkia. Det kan man derimot ikke vite på forhånd. Mvh Yvonne
terri Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #22 Skrevet 6. juni 2013 Denne tråden utviklet seg raskt ja! Jeg trenger ikke noen til å fortelle meg hvor jeg heller bør reise dere som velger hellas, hvorfor velger dere ikke maldivene i stedet?? det er jo så mye finere! Jeg har bare vert i hellas før, og har gode erfaringer.. skulle gjerne reist tilbake, men jeg reiser om 3 uker og har ennå ikke bestilt tur... Ergo, STIVE PRISER!!! da virker tyrkia som et greit alternativ litt billigere, og jeg liker å prøve nye ting! Takk for bra svar Yvonne
terri Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #23 Skrevet 6. juni 2013 Ingen av delene. Synes Tyrkia er et elendig feriemål og de som sier noe annet har ikke vært mange steder i verden. Har inntrykk av at de som reiser til Tyrkia er en type mennesker. Sorry.... Takk for svar, men det var ikke det jeg spurte om! Har lyst å ha en tråd uten fult av avsporinger, og du hjelper ikke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå