Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som misliker Tyrkia: Har dere bare vært i turistområdene, eller er det ille utenfor turistområdene også? Jeg har tenkt på en tur til Tyrkia, med start i Istanbul og så reise rundt i landet med buss. Når jeg leser om det ser det ut som et spennende land, og naturen ser også spennende ut med steinformasjonene i Kappadokia. Men jeg har ikke vært der, og det er mulig jeg bør revurdere turen hvis det virkelig er så ille. Er det helt umulig å få gå i fred uten å bli dratt inn i butikker?

Anonym poster: 3b1667bf10a595cc0953665a1b2491a0

Jeg reiste alene til Tyrkia i fjor, og det gikk helt fint. Følte aldri at de maste, men det er klart, de kan være mer pågående i Norge. Sånn er det bare, det må man nesten tåle. Synes faktisk det er verre i enkelte steder i Spania eller Hellas for å si det sånn.

Elers, jeg synes naturen der både er spennende og interessant, det er mye å se i Tyrkia, både av historisk og kulturell interesse. Både min mann og jeg er svært glade i historie (mannen har studert historie), og vi fikk mye historisk input da vi var der i 2010.

Uansett, jeg tror ærlig talt det ikke nytter å lese hva andre har å si, for det er så mange forskjellige meninger. Jeg ville absolutt reist, men det kan jo være du faktisk misliker Tyrkia. Det kan man derimot ikke vite på forhånd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Denne tråden utviklet seg raskt ja!

Jeg trenger ikke noen til å fortelle meg hvor jeg heller bør reise :) dere som velger hellas, hvorfor velger dere ikke maldivene i stedet?? det er jo så mye finere!

Jeg har bare vert i hellas før, og har gode erfaringer.. skulle gjerne reist tilbake, men jeg reiser om 3 uker og har ennå ikke bestilt tur... Ergo, STIVE PRISER!!!

da virker tyrkia som et greit alternativ :) litt billigere, og jeg liker å prøve nye ting!

Takk for bra svar Yvonne ;)

Skrevet

Ingen av delene. Synes Tyrkia er et elendig feriemål og de som sier noe annet har ikke vært mange steder i verden.

Har inntrykk av at de som reiser til Tyrkia er en type mennesker.

Sorry....

Takk for svar, men det var ikke det jeg spurte om! :) Har lyst å ha en tråd uten fult av avsporinger, og du hjelper ikke til :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...