tvillingmor Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Etter og har vært forlovet siden 24.12.2008 ska vi endelig gifte oss. Grunnen til at d ikke har blitt før har litt med økonomi og gjøre. Men nå skal det altså skje. Skal ringe kirken i morgen for og høre om dem har ledig 5 eller 12 juli 2014, samt bukke lokalet til festen. Så er hvertfall de tingen i box. Har sett på kjoler i 2-3 dager no og det er jo så mye fint. Heldigvis har jeg verdens beste forlover som hjelper meg masse om det skulle være noe. Ser liksom for meg hele bryllupet i hode, men er nok mye og ta tak i. Heldigvis har jeg litt over 1 år på og planlegge, men regner med tiden går fort. Kom gjerne med tips til meg. Alt mottas med stor takk:k)
Suzi Skrevet 4. juni 2013 #2 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Gratulerer og velkommen hit! Her er det mange råd og tips å få. :-)Innlegg redigert for fjernet innhold Sophie-Ann, mod Endret 19. juni 2013 av Sophie-Ann 4
tvillingmor Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Tusen takk for svar. Gleder meg til og være her inne med dere:) Innlegg redigert for fjernet innhold Sophie-Ann, mod Endret 19. juni 2013 av Sophie-Ann
Mulancholy Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer så mykje! Lykke til og kos deg mykje med planlegginga. Med lokalet og kyrkja på plass er du allerede godt på veg;)
Thesec Skrevet 4. juni 2013 #5 Skrevet 4. juni 2013 Ååå gratulerer så masse masse lykke til med planlegging, og kos deg med det
Gjest Kiara! Skrevet 4. juni 2013 #7 Skrevet 4. juni 2013 Tusen takk for svar. ja ble litt paff av det første svare her inne. Men det bryr jeg meg ikke om. Gleder meg til og være her inne med dere:) Velkommen! Kom deg over i bryllupsskravletråden vår der er det kun god stemning. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=705585
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2013 #8 Skrevet 4. juni 2013 (endret) Velkommen til oss, og gratulerer med forestående bryllup! Som Kiara sier, kom inn i skravletråden vår; der er det bare kos Innlegg redigert for fjernet innhold Sophie-Ann, mod Endret 19. juni 2013 av Sophie-Ann
Gjest dette Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Gratulerer med alt det koselige som venter deg Planlegging er så gøy! Innlegg redigert for fjernet innhold Sophie-Ann, mod Endret 19. juni 2013 av Sophie-Ann
BrudenMarthe Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Tvillingmor Gratulerer så mye! Innlegg redigert for fjernet innhold Sophie-Ann, mod Endret 19. juni 2013 av Sophie-Ann
tvillingmor Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2013 Da var bordkortene og en bryllupsalbum bestilt. Albumen er kommet allerede. Mange som har fått vite om at vi skal gifte oss no. Og alle er veldig glade for det Og i dag bestilte forloverene våre syden tur i juli i lag med oss. Gleder meg masse. 29 dager til vi reiser. Men Unger og full pakke. Jet om vi blir og se på masse kjoler i Tyrkia bare for og se:)
Arkivskap Skrevet 18. juni 2013 #13 Skrevet 18. juni 2013 Velkommen hit tvillingmor! Jeg giftet meg 7. juni, men må innom her læll. Skrivefeil har jeg også, men det er jo bare bagateller!
Ella1981 Skrevet 18. juni 2013 #14 Skrevet 18. juni 2013 Noen har for lite å gjøre... Vi andre planlegger bryllup!! Gratulerer Tvillingmor! Dette er gøy og veldig stort
Sophie-Ann Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, samt sitat fjernet og innlegg redigert for fjernet innhold Sophie-Ann, mod
tvillingmor Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #17 Skrevet 5. juli 2013 I går var jeg og forloveren min i byen på kjole prøving. Vanskelig og velga da det er så mange fine kjoler. Men blir en stroppeløs kjole men A form. Men ikke bestemt meg for hvilken kjole enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå