Lykkerusen Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Har klart å grave meg langt ned i en grop.. Har tidligere slitt med spiseforstyrrelser som jeg nå er frisk fra samt depresjoner etter å ha opplevd voldtekter. Tankene omkring voldtektene kommer sterkt frem rundt vår/sommer da det var da de skjedde og jeg merker at det virkelig sliter på meg nå i eksamenstiden.. Skal ha en eksamen imorgen og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg; alt jeg klarer å tenke på er vonde opplevelser og ting jeg egentlig burde vært "ferdig med" for lenge siden. Jeg er så lei av å ha det sånn.. Uansett; grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg gjerne vil at noen skal "distrahere" meg? Evt om noen har lignende problemer og vil snakke? Litt tøft å føle seg alene:/
Elanore Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jeg er på vei ut døren nå, men jeg kan godt prate med deg om det over PM de nærmeste dagene, hvis du vil. Aller helst bør man vel ha psykolog, men jeg forstår at man av ulike grunner ikke alltid kan bruke psykolog, og da kan det være godt å snakke med folk som har opplevd lignende ting.
Lykkerusen Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2013 Jeg er på vei ut døren nå, men jeg kan godt prate med deg om det over PM de nærmeste dagene, hvis du vil. Aller helst bør man vel ha psykolog, men jeg forstår at man av ulike grunner ikke alltid kan bruke psykolog, og da kan det være godt å snakke med folk som har opplevd lignende ting. Det hadde vært supert=) Bare pm meg en dag du har tid du=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå