Gå til innhold

Levere tilbake katt til Kattens Vern?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en knipe nå. Skal flytte til en annen kant av landet, til en leilighet hvor det ikke er lov å ha kjæledyr.

Fikk katt fra Kattens Vern for fem år siden som jeg da ikke kan ta med meg.

Ingen jeg kjenner kan eller vil overta den.

Spørsmålet mitt er da altså, tar Kattens Vern tilbake katter om man ikke har mulighet til å ha dem lenger?

Noen som vet?

Anonym poster: 89ca99bad07dcf1b54f31560209e7c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor valgte du en leilighet der det ikke er tillatt med dyr når du har en katt..?

Anonym poster: c91e9c73883a23ea9305a62e7877d6a4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme spørsmål stiller jeg ?? Jeg har nylig kjøpt meg en leilighet . Og hovegrunnen til at valget falt på denne var fordi jeg kunne ta med meg mine husdyr . Er vel flere leiligheter på den andre siden av landet som har muligheter for husdyr ?? Blir virkelig påvirket når jeg leser slike innlegg . Du har valgt å skaffe deg kjæledyr, da føler jeg du har plikter . Er ikke bare å sende dem tilbake stakkars dyr . Håper du har en veldig god grunn, og at du ikke har annet valg enn å bo i akkurat den leiligheten etc .

Anonym poster: c4f9edd8d65620e3a9ebf79413342e7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig. Jeg har lett etter leilighet i over et år, og funnet noen få som vi har bydd på men ikke fått. Vi kunne ha hatt en leilighet nå, dersom vi ikke hadde brydd oss om katten. Men vi kan ikke flytte en plass der hun ikke kan gå ut som hun vil i trygge omgivelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare spørre, men de har mest sannsynlig hendene fulle nå. Folk blir som regel "allergiske" på den tiden av året. Også er det jo høysesong av kattungedumping.

Jeg spør som de andre; hvorfor fant du ikke heller en leilighet hvor det var lov med dyr? Syns det er merkelig at folk bare kan flytte avgårde uten å tenke på dyra sine.

Anonym poster: e4bce93fa8f763054186d815aa9c0ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant en liten kattunge alene ute, utenfor sesongen. Kattens Vern gjorde det de kunne for å unngå å ta katten inn for å si det sånn siden katten var funnet av en person som brydde seg. Enden på visa var at en veninne av meg hadde katten hos seg frem til eieren ble funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...