Gå til innhold

....blir litt lei meg av enkelte menns holdninger......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

flere som blir oppgitt av kvinnesynet til enkelte menn? ting jeg har lest er at vi bare er godt for sex, at vi ikke må ha sexpartnere, at vi undertrykker menn, at vi er onde, at vi er fæle, at vi er parasitter :( blir helt oppgitt jeg! er jeg alene ? :hakeslepp:

Anonym poster: 85f1a73ec0c850d852da28fe73751d01

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flere som blir oppgitt av kvinnesynet til enkelte menn? ting jeg har lest er at vi bare er godt for sex, at vi ikke må ha sexpartnere, at vi undertrykker menn, at vi er onde, at vi er fæle, at vi er parasitter :( blir helt oppgitt jeg! er jeg alene ? :hakeslepp:

Anonym poster: 85f1a73ec0c850d852da28fe73751d01

Ja det er helt spesielt dette her. Mange menns oppfatninger av damer er sikkert bare ren fantasi. Mens alle de fortellingene kvinner har om menn og menns holdninger er sikkert sannheten selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det sikkert er en haug bitre mannfolk som bor hjemme hos moren sin.

Men selvsagt, det er skremmende mange stygge holdninger og generaliseringer der ute. "Kvinner gjør...", "Kvinner tenker..." Det er som om det er noen universelle sannheter jeg ikke har fått med meg.

Anonym poster: fa52882a4abd523dcd2d3ad8c499f392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lei meg av at kvinner og menn generaliserer om både egne og motsatte kjønn. Slapp av, KG er heldigvis ikke alltid representativt for virkeligheten. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere som blir oppgitt av kvinnesynet til enkelte menn? ting jeg har lest er at vi bare er godt for sex, at vi ikke må ha sexpartnere, at vi undertrykker menn, at vi er onde, at vi er fæle, at vi er parasitter :( blir helt oppgitt jeg! er jeg alene ? :hakeslepp:

Anonym poster: 85f1a73ec0c850d852da28fe73751d01

Vel, jeg blir bekymret av holdningene til både kvinner og menn, men hva noen kvinner og menn mener representerer jo ikke de generelle holdningene i samfunnet. Som regel er det de mest ekstreme holdningene som blir lettest husket, mens de gjennomsnittlige, mer normale holdningene, blir glemt. Noen mennesker på nettet har veldig rare holdninger og tanker, men i virkeligheten har jeg aldri møtt noen med liknende tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bitre, jævlige og nedlatende er selvsagt de som roper høyest.

I tillegg: Nå er det jo tross alt en populær tråd her som handler om at "Menn ønsker å senke den seksuelle lavalderen", en påstand basert på absolutt ingenting, så det er ikke akkurat noe som bare går én vei.

Jeg har her på KG også lest at menn er dummere enn kvinner, at menn ikke kan føle noe, at menn er onde, at menn er ute av stand til å være trofaste, at menn er voldelige og mye annet. Jeg tror likevel ikke at det er noe kvinner flest mener.

Anonym poster: 3c0cde67509429278ef41111f026ddd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morteno

Jeg blir lei meg av at kvinner tror at menn skal fremdels holde døren oppe for dem, være "gentleman" og alt det tullet der.

Men det er stort sett ingenting som eeeegentlig plager meg. Synes kvinner er greie jeg. Hvis de ikke er det så er det ikke på grunn av kjønnet uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er stort sett ingenting som eeeegentlig plager meg. Synes kvinner er greie jeg. Hvis de ikke er det så er det ikke på grunn av kjønnet uansett.

TAKK!!!!!!

Anonym poster: fa52882a4abd523dcd2d3ad8c499f392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Jeg blir lei meg av at kvinner tror at menn skal fremdels holde døren oppe for dem, være "gentleman" og alt det tullet der.

Jeg vet ikke om dette er noe kvinner "tror", men nøyaktig hva er galt med dette?

Er det noe jeg er lei er det feminiserte menn a la Audun Lysbakken og feminister som er i krig med det maskuline og feminine og ønsker velkomment et androgynt samfunn.

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette er noe kvinner "tror", men nøyaktig hva er galt med dette?

Er det noe jeg er lei er det feminiserte menn a la Audun Lysbakken og feminister som er i krig med det maskuline og feminine og ønsker velkomment et androgynt samfunn.

:)

Du er en del av trådens problem hvis det er det du tror.

Anonym poster: 8eb9b2f3fe0e369b2ab9eac1b6c04976

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Du er en del av trådens problem hvis det er det du tror.

Anonym poster: 8eb9b2f3fe0e369b2ab9eac1b6c04976

Jaha? Høres spennende ut. Vær så snill og utdyp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av feminismens store ikoner heter Valerie Solanas. Her snakker vi en høyt utdannet kvinne som skrev et manifest hvor målet var å utrydde menn fra jordas overflate. Hennes mest kjente handling var å skyte kunstneren Andy Warhol.

Tror jeg at alle kvinner er like gærne som henne? Overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det sikkert er en haug bitre mannfolk som bor hjemme hos moren sin.

Men selvsagt, det er skremmende mange stygge holdninger og generaliseringer der ute. "Kvinner gjør...", "Kvinner tenker..." Det er som om det er noen universelle sannheter jeg ikke har fått med meg.

Anonym poster: fa52882a4abd523dcd2d3ad8c499f392

Det var jo sikkert ikke generaliserende.

Anonym poster: b0528783b71f3811852cedd03b793779

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den typen menn du beskriver er nok ganske overrepresentert på nettet. De er engasjerte, sinte og opptatte av å forfekte sine synspunkter i voldsom grad slik at de kan frelse flest mulig til å se hvordan verden "egentlig" er. Klarer de å provosere kvinner underveis, blir de smørfornøyde med seg selv - da har de fått utøvd en form for makt. De nærmest spammer kommentarfelter og diskusjonsforumer. Dermed virker som det kryr av dem, selv om de antagelig utgjør en liten andel av menn totalt sett.

Det er i hvert fall teorien jeg klamrer meg fast til for ikke å ramle ned i oppgitthetens kjeller ;) Uansett kjenner jeg heldigvis mange normale menn - de gjør livet lyst og utholdelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dag kommer KG til å stoppe den norske formeringen, da jeg føler denne nettsiden skaper sterke klisjeer, generaliseringer og negative holdninger mot det motsatte kjønn.

Drittsekker finnes det i begge kategorier, det har ikke noe å si om du har utovertiss eller innovertiss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den typen menn du beskriver er nok ganske overrepresentert på nettet. De er engasjerte, sinte og opptatte av å forfekte sine synspunkter i voldsom grad slik at de kan frelse flest mulig til å se hvordan verden "egentlig" er. Klarer de å provosere kvinner underveis, blir de smørfornøyde med seg selv - da har de fått utøvd en form for makt. De nærmest spammer kommentarfelter og diskusjonsforumer. Dermed virker som det kryr av dem, selv om de antagelig utgjør en liten andel av menn totalt sett.

Det er i hvert fall teorien jeg klamrer meg fast til for ikke å ramle ned i oppgitthetens kjeller ;) Uansett kjenner jeg heldigvis mange normale menn - de gjør livet lyst og utholdelig.

Jeg tror det er noe i dette, men jeg tror også at en del av de er ute for å trolle litt. Det sitter sikkert noen luringer rundt omkring i landet som fniser for seg selv når de klarer å provosere folk på nettet.

Prøver du å påstå at dere duger til andre ting enn å være rene puledukker?

:pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...