AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Altså, dette kommer til å høres helt teit ut men det får så være! Jeg og min mann har i mange år hatt glede av at jeg har sex med andre menn en gang innimellom. Han har tent veldig på dette og vi har hatt fantastisk sex etterpå! Nå har ikke vi hatt sex på fem uker, fordi han ikke vil og på lørdag så foreslo han at jeg skulle ringe en vi har gjort dette med før, og avtale besøk iløpet av uken. Jeg spurte gjentatte ganger om han var helt sikker, iom at livssituasjonen vår har forandret seg litt nå som vi har gått barn osv. Jada, han var helt sikker, kjempegiret og kjempekåt. Jeg sa ifra om at hvis jeg avtale med han andre så ville jeg bli skuffet hvis ikke det ble noe av. Helt greit og jeg avtalte at vi skulle treffes i morgen. Vi tøyset litt frem og tilbake og kom frem til at det var ok på en betingelse, at han fikk en blowjob i går og en idag. Helt ok for min del. Jeg gjorde masse ut av bj i går, holdt på lenge, gjorde alt jeg vet han elsker og til slutt svelget. Gjorde omtrent det samme i morges. Plutselig utover dagen i dag så sier han at han vil ikke. Han mener at det plutselig kommer til å forandre følelsene hans for meg, og det er overhodet ikke rom for diskusjon. Jeg må innrømme at jeg ble skikkelig forbanna! Nå er det ferdig avtalt med han andre, jeg har holdt min del av avtalen, også plutselig så trekker han seg?! Er jeg helt på jordet? Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort jeg elsker min kjære og vil gjerne respektere han, men han tråkker på selvtilliten min gang på gang når han ikke vil ha sex med meg. Anonym poster: daf8c83437c59624dec3708f5a333ee4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Men det er jo denne mannen han ikke vil ha sex med. Jeg ville tatt en ny prat med ham og holdt andre partnere utenfor en stund. Det viktigste er at dere to blir intime igjen. Kan det være noe annet i livssituasjonen hans som påvirker sexlivet deres? Anonym poster: 7503d65a2be0e6438b95c3870225190b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Denne mannen han ikke vil ha sex med? Å ringe akkurat denne mannen var jo hans forslag. Vi har ikke gjort dette siden jeg ble gravid for halvannet år siden. Anonym poster: daf8c83437c59624dec3708f5a333ee4
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Her er det bare en ting som nytter, TS. Dere må, med store bokstaver, snakke sammen. Rolig og pent. Det har skjedd mye hos dere siden sist, og min personlige teori er at din overgang fra å være din manns kjæreste og elskerinne, - til å bli hans barns mor, kan ha en stor eller liten betydning i dette bildet. Jeg kan forstå deg når du sier du føler deg 'verdiløs' som attraktiv og attråverdig, og samtidig kan jeg se og forstå hans følelser også, - om jeg ser dem med de øyne jeg tror i avsnittet ovenfor. Kanskje hans verdigrunnlag ønsker en mor til sitt barn som er mer i tråd med en tradisjonell forestilling om hvor lite eller mye seksuelt fri en mor kan være ? Det eneste som nytter er, tross frustrasjonen, å få igang en konstruktiv dialog med din mann. Jeg tror (jeg vet ikke) litt åpne spørsmål kan være en god måte å få dialog på her. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Her er det bare en ting som nytter, TS. Dere må, med store bokstaver, snakke sammen. Rolig og pent. Det har skjedd mye hos dere siden sist, og min personlige teori er at din overgang fra å være din manns kjæreste og elskerinne, - til å bli hans barns mor, kan ha en stor eller liten betydning i dette bildet. Jeg kan forstå deg når du sier du føler deg 'verdiløs' som attraktiv og attråverdig, og samtidig kan jeg se og forstå hans følelser også, - om jeg ser dem med de øyne jeg tror i avsnittet ovenfor. Kanskje hans verdigrunnlag ønsker en mor til sitt barn som er mer i tråd med en tradisjonell forestilling om hvor lite eller mye seksuelt fri en mor kan være ? Det eneste som nytter er, tross frustrasjonen, å få igang en konstruktiv dialog med din mann. Jeg tror (jeg vet ikke) litt åpne spørsmål kan være en god måte å få dialog på her. Takk for fint svar! Jeg er helt enig med deg. Problemet vårt er bare at han ytrer sin mening og da er vi ferdige med å prate om det! Han er ikke interessert i å høre min side av saken. Tror det løste seg litt nå. Jeg forklarte at jeg blir veldig lei meg når vi avtaler en ting som flere ganger har gitt oss fantastisk sex før, også blir det ikke noe av. Han hadde veldig forståelse for det. Vi ble enige om å prate ordentlig om det ikveld også ser vi det an Anonym poster: daf8c83437c59624dec3708f5a333ee4
KapteinSabeltann Skrevet 4. juni 2013 #6 Skrevet 4. juni 2013 Takk for fint svar! Jeg er helt enig med deg. Problemet vårt er bare at han ytrer sin mening og da er vi ferdige med å prate om det! Han er ikke interessert i å høre min side av saken. Det høres ut som en særdeles lite konstruktiv måte å takle uenigheter på i et forhold. Hvis han generelt oppfører seg sånn, ville jeg vært adskillig mer bekymret for dette enn denne spesifikke situasjonen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå