AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg lå og kosa med en gutt, og så dro han handa mi ned i buksa si, slik at jeg skulle ta på han. Jeg gjorde det litt, men ikke skikkelig runking. Etterpå sa han at han hadde vondt der og så på meg med et lurt smil. Fikk han da vondt fordi jeg tok feil på han, eller kan han få vondt hvis han blir for kåt eller noe? Turte ikke å spørre han. Anonym poster: b082edf532dfa5191c8de51d8554dbeb
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Med et lurt smil ja Helt umiddelbart ville jeg sagt han mente han hadde behov for din omsorg siden han hadde 'vondt' På godt norsk; Han ble tent og ønsket du skulle kose mer med ham. Noe som ikke er unaturlig siden han førte hånden din ned i buksene hans. Og med mindre du var hardhent med ham så hèller jeg altså til å tro han ønsket mer av din berøring.
Polly Ester Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Det var vel så vondt at han gjerne ville at du skulle "blåse på" der det gjorde vondt... 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Tror han fikk vondt på en god måte. Anonym poster: b082edf532dfa5191c8de51d8554dbeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå