Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er en liten gjeng som skal til Ayia Napa. Alle er 19, og ser ganske greie ut (jenter vell og merke.)

Vi er egentlig litt redde for voldtekt og "welcome to hell" sprøytene som vi hører om. Noen som har vært der om sommeren i vår alder?

Vi gleder oss selvsagt til strendene og alt det, men er bare kvelden vi er litt bekymret for!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig kjekt i ayia napa:) masse liv på kveldene!

Ingenting å være redd for om dere bare passer på hverandre og ikke drikker altfor mye alkohol ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, to ganger og vi hadde det kjempegøy. Men vi passet på at ingen var alene for det er endel innpåslitne gutter og menn.

Anonym poster: bcb715397ff840e5720cbd59da19dd39

• Liker 1
Skrevet

Jeg var der med min daværende kjæresten gjeng når jeg var 19. Vi var vel ca 10-14 stk, og traff noen flere kjente hjemmefra etterhvert. Det eneste ubehagelige vi opplevde var å få svineinfluensa! Men pass godt på dere selv og hverandre, og for all del, ikke ta tættis i fylla (det er ei sjappe rett over en skandinavisk bar). Det blir så dårlig og kleint.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var der med min daværende kjæresten gjeng når jeg var 19. Vi var vel ca 10-14 stk, og traff noen flere kjente hjemmefra etterhvert. Det eneste ubehagelige vi opplevde var å få svineinfluensa! Men pass godt på dere selv og hverandre, og for all del, ikke ta tættis i fylla (det er ei sjappe rett over en skandinavisk bar). Det blir så dårlig og kleint.

Haha skal prøve på det!

Tattovering skal tas hjemme i trygge Norge.

Takk for tips :laugh:

Skrevet

Jeg var der i fjor sommer og jeg fikk et veldig positivt inntrykk. Vi var ikke akkurat på grøftefylla hver kveld, men vi tok et par øl og drinker, så ingen av oss opplevde noe ekkelt i den grad. Det eneste jeg ble litt .. sjokkert over er ungdommer fra England, de var på partybåter HELE dagen og kom drita inn på Mac Donalds tidlig på kvelden og klarte ikke å stå på sine egne bein. Det er flaut det. Bare ikke gå alene, ikke drikk dere drita og pass på hverandre, så er jeg sikker på at dere får en kjempefin tur! :biggrin:

Skrevet

Jeg opplevde en veldig ubehagelig hendelse i Kroatia da jeg var 15. Var på ferie med familien og jeg og broren min snek oss ut på kvelden for å dra på nattklubb. Vi var unge og tenkte ikke på konsekvensene da. Jeg ble tatt med i en bil av to kroatiere, og vi kjørte laangt vekk. Jeg var naiv og dum, og skulle ikke ha gått alene vekk fra klubben. Jeg fikk kommet meg ut av det, utrolig nok. Det kunne gått så mye verre. Jeg har slitt veldig mye med det etterpå, og har gått til psykolog pga jeg følte at det var MIN feil for å ha gått alene, og for å ikke ha gjort noe motstand på diverse ting som de fikk meg til å gjøre oppe i fjellene hvor de hadde kjørt meg langt vekk fra klubben vi var på. Bare kyss, men det var så ubehagelig, og jeg husker det så godt fortsatt. Jeg vil ikke at noen skal oppleve det.

Jeg vil bare at verken du eller dine venninner tar noen sjanser! De har en helt annen kultur der nede og ser på jenter helt annerledes enn norske gutter gjør. Det er en grunn til at det er så mange som blir voldtatt i utlandet. Det er jo fordi norske jenter er naive og kommer fra en kultur hvor det er normalt at guttene aksepterer at det å sove i samme seng ikke nødvendigvis betyr at dere skal ha sex. Det er mange skandinaviske der og hvis du har mulighet til det, så ville jeg holdt meg til dem. Da slipper du en hendelse som jeg hadde.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg opplevde en veldig ubehagelig hendelse i Kroatia da jeg var 15. Var på ferie med familien og jeg og broren min snek oss ut på kvelden for å dra på nattklubb. Vi var unge og tenkte ikke på konsekvensene da. Jeg ble tatt med i en bil av to kroatiere, og vi kjørte laangt vekk. Jeg var naiv og dum, og skulle ikke ha gått alene vekk fra klubben. Jeg fikk kommet meg ut av det, utrolig nok. Det kunne gått så mye verre. Jeg har slitt veldig mye med det etterpå, og har gått til psykolog pga jeg følte at det var MIN feil for å ha gått alene, og for å ikke ha gjort noe motstand på diverse ting som de fikk meg til å gjøre oppe i fjellene hvor de hadde kjørt meg langt vekk fra klubben vi var på. Bare kyss, men det var så ubehagelig, og jeg husker det så godt fortsatt. Jeg vil ikke at noen skal oppleve det.

Jeg vil bare at verken du eller dine venninner tar noen sjanser! De har en helt annen kultur der nede og ser på jenter helt annerledes enn norske gutter gjør. Det er en grunn til at det er så mange som blir voldtatt i utlandet. Det er jo fordi norske jenter er naive og kommer fra en kultur hvor det er normalt at guttene aksepterer at det å sove i samme seng ikke nødvendigvis betyr at dere skal ha sex. Det er mange skandinaviske der og hvis du har mulighet til det, så ville jeg holdt meg til dem. Da slipper du en hendelse som jeg hadde.

Ånei det var så absolutt ikke gøy å høre. Men du var 15 år da, det er ikke meningen at man skal måtte tenke på sånne ting da.

Nei jeg håper det går bra. Jeg har bare blitt skikkelig skikkelig SKIKKELIG drita en gang - og tok de norske guttene svært godt av meg.

Jeg er ikke fyllebeist i utlandet, så jeg frykter at jeg må løpe og passe på de andre fyllesvina.

Jeg satser på at alt går bra, og håper på å være mest mulig ansvarlig.

Så håper jeg det går masse bra med deg, og at du kommer deg over det som har skjedd. Sender mange varme tanker og ska passe på meg selv litt ekstra bare for din skyld !

:dagens-rose::rolleyes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...