Gå til innhold

"Oralsex ga meg kreft"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Michael Douglas sier dette.

http://www.dagbladet.no/2013/06/03/tema/helse/sex/samliv/kjonnssykdommer/27496125/

Hva syns dere om dette? Blir dere avtent ved tanken på å utføre oralsex nå, gutter?

Jeg er gutt, og liker ikke å slikke. Har gjort det for eks-damas skyld før, men etter denne artikkelen vil jeg aldri mer igjen.

Blir liksom kvalm av det hele.

Vil det endre noen av deres sexvaner?

Anonym poster: 335bf6e89ba93b28b390ea9bb8b8fb83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vel fyren røykt i en årrekke også da, muligens en faktor...

Og for ikke å snakke om kvinner som får livmorhalskreft av å ha vaginalt samleie med menn som er bærere av hpv viruset, men jeg vil nok si at jeg ikke har tenkt til å slutte å ha sex av den grunn, skal mer til for å bli kvalm av sex for min del

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Michael Douglas sier dette.

http://www.dagbladet...ommer/27496125/

Hva syns dere om dette? Blir dere avtent ved tanken på å utføre oralsex nå, gutter?

Jeg er gutt, og liker ikke å slikke. Har gjort det for eks-damas skyld før, men etter denne artikkelen vil jeg aldri mer igjen.

Blir liksom kvalm av det hele.

Vil det endre noen av deres sexvaner?

Anonym poster: 335bf6e89ba93b28b390ea9bb8b8fb83

ehhh hvordan kan han vite at det var det som gjorde at han fikk kreft?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er vel bare å HPV vaksinen da, både for menn og kvinner?

trodde ikke de gav den vaksinen i norge? Og så trodde jeg man måtte ta den innen man fylte 27.. eller noe..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

trodde ikke de gav den vaksinen i norge? Og så trodde jeg man måtte ta den innen man fylte 27.. eller noe..

Aner ikke, tror man kan betale for den i norge å få den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Aner ikke, tror man kan betale for den i norge å få den.

ok, men jeg trodde heller ikke det var vits for menn å ta den for jeg har forstått det slik at de som har dette viruset er født med det, altså at den er en del av deres naturlige flora. Jeg har lært om dette på skolen men jeg husker ikke. Godt mulig jeg husker helt feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

ok, men jeg trodde heller ikke det var vits for menn å ta den for jeg har forstått det slik at de som har dette viruset er født med det, altså at den er en del av deres naturlige flora. Jeg har lært om dette på skolen men jeg husker ikke. Godt mulig jeg husker helt feil.

Aner ikke selv, har aldri hørt at HPV er farlig for menn, da vi tross alt ikke kan få livmorhalskreft .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok dødd av kreft for lenge siden. :fnise: Tror nok at det kan komme av andre livsstilsvalg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Aner ikke selv, har aldri hørt at HPV er farlig for menn, da vi tross alt ikke kan få livmorhalskreft .

nei det er akkurat det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Da hadde jeg nok dødd av kreft for lenge siden. :fnise: Tror nok at det kan komme av andre livsstilsvalg også.

men greia er jo at man får ikke garantert kreft av hpv viruset, men det øker risikoen som mye annet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke de gav den vaksinen i norge? Og så trodde jeg man måtte ta den innen man fylte 27.. eller noe..

Jobber ikke du i helsesektoren?? HPV vaksinen har jo vært i norge i mange år.

Og menn kan også ta den.

http://www.felleskatalogen.no/medisin/gardasil-sanofi-pasteur-msd-559567

Anonym poster: 90eb1a800859c89700b94465208bf355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minelly

trodde ikke de gav den vaksinen i norge? Og så trodde jeg man måtte ta den innen man fylte 27.. eller noe..

Alle jenter i 7. klasse blir tilbud denne vaksinen - gratis. Den blir gitt i tre omganger. For at vaksinene skal være virkningsfull må den bli tatt før jenten er seksuellt aktiv. Jeg tror ikke det er bevist at en skal ha noen virkning på menn.

man er heller ikke født med viruset, det overføres ved seksuell kontakt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jobber ikke du i helsesektoren?? HPV vaksinen har jo vært i norge i mange år.

Og menn kan også ta den.

http://www.felleskat...teur-msd-559567

Anonym poster: 90eb1a800859c89700b94465208bf355

men den er ikke i vaksinasjonsprogrammet. er ikke noe man får tilbud om å få på helsestasjonene eller noe man får gratis slik som andre "skolevaksiner". Greit nok at den fins men det blir ikke bare gitt man må be om å få den
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Alle jenter i 7. klasse blir tilbud denne vaksinen - gratis. Den blir gitt i tre omganger. For at vaksinene skal være virkningsfull må den bli tatt før jenten er seksuellt aktiv. Jeg tror ikke det er bevist at en skal ha noen virkning på menn.

man er heller ikke født med viruset, det overføres ved seksuell kontakt.

da er dette rimelig nytt isåfall, men bra de får det nå da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Alle jenter i 7. klasse blir tilbud denne vaksinen - gratis. Den blir gitt i tre omganger. For at vaksinene skal være virkningsfull må den bli tatt før jenten er seksuellt aktiv. Jeg tror ikke det er bevist at en skal ha noen virkning på menn.

man er heller ikke født med viruset, det overføres ved seksuell kontakt.

jeg trodde noen menn var født med det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minelly

Og når det gjelder Michael Douglas sin uttalelse, så mener jeg det er en stor fornærmelse mot hans kone, som da indirekte blir beskyldt for å ha smittet han!!!! Ikke rart hun er så deppa hele tiden...... :glare:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humant Papilomvirus (eller hvordan det skrives) kan foråsake strupekreft, tungekreft, livmorhalskreft, kredt i skjede og kjønnslepper o.l.

Men de aller fleste som får HPV-viruset "mister" det av seg selv. Det er noen som får det kronisk og kan utvikle kreft.

Anonym poster: 90eb1a800859c89700b94465208bf355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og når det gjelder Michael Douglas sin uttalelse, så mener jeg det er en stor fornærmelse mot hans kone, som da indirekte blir beskyldt for å ha smittet han!!!! Ikke rart hun er så deppa hele tiden...... :glare:

hun er bipolar da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...