AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Synes selv jeg har hatt et ganske vanskelig liv, og det har vel egentlig gjort meg til en bitter, sint og usikker jente. Er i begynnelsen av 20-årene og jeg er redd for at jeg bare kommer til å utvikle meg mer negativt. Jeg liker ikke hvordan jeg behandler meg selv, familie og venner. Får sinneutbrudd for den minste ting, jeg klager, syter og er generelt bare en person jeg ville hatet å ha i min egen omgangskrets. Utrolig at jeg i det hele tatt har venner. (få av dem,ja ) Og at familien har holdt ut med meg så lenge. Har gjort og sagt så mye teit, og jeg føler meg så dum. Skjønner ikke hvorfor jeg må la mine problemer gå ut over andre enn meg selv. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å ta meg selv i nakken og oppføre meg skikkelig. Det er ikke bare vanskelig for venner og familie å leve med meg, men det er også vanskelig å leve med seg selv - når alt du vil er å gi deg selv en real omgang med juling og et spark i ræva. Hvordan kan jeg bli til en bedre person? Anonym poster: 951f79ed9bc1cb8d57aed94b2a208c33
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Har du prøvd psykolog, terapi, sinnemestring e.l? Anonym poster: b49556317c6eb93e1f204ab3488d8cdf
skreppamedleppa Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Det er vanskelig å være lei seg selv, en ting er om man er lei andre, men man er jo ganske stuck med seg selv. Da jeg selv var i begynnelsen av 20 tallet kunne jeg sikkert skrevet dette selv, og for å være helt ærlig vet jeg ikke hva som gjorde at jeg har en helt annen innstilling til både den jeg er som person angående meg selv og til de menneskene rundt meg men det gjekk seg vel til på en måte og jeg lærte meg at «bygones is bygone». Jeg tenker at alle ikke trenger alle, men alle trenger en, har du en som du kan betro deg til og fortelle dine ærlig tanker og som gjerne kan komme med noen innspill, om det er en profesjonell eller en venn så kan det gjerne være en hjelp. Ellers så vet jeg ikke hvordan du tenker ang «selvhjelps bøker» noen mener de er fylt med klisjer og noen av de er vel det, men jeg anbefaler deg faktisk «solstrålenoken» av Trond E Haukedal http://www.trondhauk...er/brosjyre.pdf. Mange skryter over den boken- og det er ikke uten grunn. Ellers håper jeg det ordner seg for deg, og ønsker deg lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå