Gå til innhold

Øyenbrynstransplantasjon...Hjeeelp?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett mye på øyenbrynstransplantasjoner på Google og sånn .

Jeg har nemlig klart å ødelegge brynene mine med tatovering og nå vokser de ikke ut igjen.

Og har funnet en klinikk her i oslo som gjør det.

Det heter Christiania park hårklinikk.

Vurderer å bestille time der før sommerferien men det er veldig viktig å finne ut om de faktisk er flinke.

Har noen erfaringer derfra? evt kjenner som som har brukt de?

har bare funnet om transplantasjon på hodet for menn..det var ikke no bra.

Ris og ros..alt er godt og vite,...

Og er det noen som har erfaring med øyenbrynstransplantasjon generelt?

og evt vet om bra steder? Håper på svar fra noen snarest:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei nei nei nei .... aaaaafff... ALT som har med å skjære hull i seg ender med katastrofe.. seriøst, øyenbrynstransplantasjon...??

Ta kontakt med en privatklinikk og få fjerna tatoveringene, det gjøres med laser. Så går du til en skjønnhetssalong og lærer deg å sminke på deg pene bryn selv. Når man blir eldre slutter hårene å vokse uansett, så de fleste gamle damer må pynte litt på med sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...