Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg er ikke scizofren Jeg er ikke scizofren Jeg er ikke scizofren Jeg er IKKE scizofren!!!!!!!!!! Det godtar jeg ikke. Punktum.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 stemmene i hode ditt som sier det eller? Anonym poster: 3268976211eedbc41420aeb68a4da0cf
Gjest Snyltefluen Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Man kan bli bedre, og til og med frisk. 1
Amarinda Skrevet 3. juni 2013 #4 Skrevet 3. juni 2013 Schizofreni er en veldig stor sekkebetegnelse for mange ulike former for psykiske forstyrrelser. Man kan bli frisk, og mange får også feil diagnose.
Diafragma Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Ja. Schizofreni er jo også noe litt annet enn hva almennheten ofte tror. http://no.wikipedia.org/wiki/Schizofreni#Symptomer_og_tegn
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #6 Skrevet 3. juni 2013 Jeg er schizofren. Livet mitt er topp nå som jeg har fått bra behandling i noen år :D Anonym poster: 5c92db2a1e5d92e425962f792f2d6d42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå