Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og veier 57kg, og på bilder ser jeg ekstremt tynn ut. Så sjekket Bmi og må under 54kg for å være undervektig. Flere som ikke er helt enig i det? I min kropp føler jeg meg større i forhold til bilder.

Anonym poster: ffaf134316a119e4e33b8d2d668beea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er litt høyere enn deg, og veide det samme før.

Jeg har også bilder hvor jeg ser veldig veldig tynn ut. Det er fælt åssen vinkelen på kameraet viser litt feil .

Bilder gir aldri riktig bilde. Heller ikke alle speil. Noen er manipulerte til at man ser store ut.

Endret av Wonders
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt høyere enn deg, og veide det samme før.

Jeg har også bilder hvor jeg ser veldig veldig tynn ut. Det er fælt åssen vinkelen på kameraet viser litt feil .

Bilder gir aldri riktig bilde. Heller ikke alle speil. Noen er manipulerte til at man ser store ut.

Håper det var bildet som ble tatt av meg som sier feil, var så trist å se på, særlig fordi jeg ikke føler meg sånn som jeg så ut på det bildet.

Skrevet

Vi jenter har vel en tendens til å føle oss større enn vi egentlig er. Selv stoler jeg mer på bilder enn på speilbildet mitt.

Skrevet

Og veier 57kg, og på bilder ser jeg ekstremt tynn ut. Så sjekket Bmi og må under 54kg for å være undervektig. Flere som ikke er helt enig i det? I min kropp føler jeg meg større i forhold til bilder.

Det er ikke sånn at om du veier 53,9 kg så er du undervektig, men om du veier 54,1 kg så er du normalvektig. Grensen på 18,5 i BMI er veiledende. Noen kvinner er veldig spinkelt bygd, og kan ha BMI på 18 og kanskje lavere uten å være undervektige. Hvis du ikke er veldig spinkelt bygd så er du nok på grensen til undervektig.

At du føler deg stor er uansett feil. 170 cm og 57 kg kan ikke under noen omstendighet kalles stort. Det kan hende at du har lite muskelmasse, i så fall bør du trene styrke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg er 170 cm og veier +/-50 kg.. Jeg ser større ut på bilder enn jeg føler meg.

Anonym poster: 2f5c7f4b198052a98f618fd9145837c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...