AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #1 Skrevet 3. juni 2013 Jeg og kjæresten min bruker kondom hver gang vi har sex, men allikevel sitter jeg nesten konstant med en klump i halsen fordi jeg er redd for å være gravid. Hver gang vi har hatt sex sjekker vi kondomet, ved å fylle den med vann og se om noe går gjennom. Tror mye av grunnen til at det gjør meg så nervøs er at jeg ikke har regelmessig mens. Jeg må ofte vente flere måneder mellom hver gang jeg får det, til tross for at jeg har hatt det i 5 år nå. Burde vært regelmessig, men tror det ligger til familien. For både moren min og søsknene mine har samme problem. Begynner på p-piller om en måneds tid, så håper jeg får det regelmessig da, men spørsmålet mitt var egentlig om jeg kan bli gravid, hvis vi sjekker kondomet og det ikker har noe hull i seg? Anonym poster: 8f40a60ef6f367935f84d0064d4ea59e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jeg har også en sånn graviditetsfrykt (går på p-piller og har sex uten kondom med kjæresten) så jeg tar en graviditetstest annenhver måned ca. for å være sikker. Anonym poster: 3c7b0b629d9f059f9a0d769ffebad937
Inwe Skrevet 8. juni 2013 #3 Skrevet 8. juni 2013 Nei, du kan ikke bli gravid om du ikke får sæd i sjeden, dermed blir du ikke gravid om kondomen ikke har hull.
miramis Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Ta heller p-stav. Kondom er et av de minst sikre prevansjonsmidlet (når de sier 99,5% er det bare når forholdene er perfekte, altså helt riktig størrelse, ikke for varmt eller gammelt kondom, eventuelle sprekker eller rifter og at det kan falle av under sex).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå