Gå til innhold

lavkarbo....

Fremhevede innlegg

Gjest MariHøna
Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte og er overvektig og har da diverse plager som følger med dette. Jeg har nå i tre uker forsøkt meg på et lavkarbo kosthold så godt det har latt seg gjøre. Jeg merket relativt raskt bedring! Var overrasket selv. Jeg hadde en generell følelse av å ha det bedre fysisk med kroppen min, ingen hjertebank, ingen hevelser, mer opplagt, 2 kg ned i vekt, osv.

Det som er, er at jeg nå i helgen har skeiet helt ut. Det har blitt loff, is, potetgull, grillmat, potetsalat, vin, både lørdag og søndag.

I dag kom straffen på en måte, våknet opp helt utslitt, verking i ledd, hoven i hender, føtter og ansikt. Generell uvelfølelse. Akkurat som om jeg føler meg syk. Så fra i dag er det på nytt igjen med et lavkarbo-liv faktisk. Tror det er det beste i lengden for meg for rett og slett å holde meg frisk! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samme erfaring. Mer frisk og opplagt og ikke minst mindre plager med lavkarbo :)

Anonym poster: 4af08cca3c3c2ba8a8a9e95e6ea35512

AnonymBruker
Skrevet

bare en ting - lavkarbo oppskrifter er mye svinekjøtt,

og noen tåler ikke svinekjøtt (inkludert meg), det gir vonde ledd og jeg aner ikke hvor mange giktprøver jeg tok som var negative og legen forsto ikke hvorfor han såg jo at jeg ikke klarte å bøye fingrene sikkelig eller lage knyttneve, før en for meg helt ukjent person spurte meg om jeg spiste svinekjøtt, jeg sa ja, han sa slutt med det for det er derfor du har vondt i fingrene , han visste ikke at jeg hadde vonde fingre , tre uker uten svinekjøtt og jeg kunne knytte neven helt for første gang på flere år , og får jeg i meg svinekjøtt så er hendene ubrukelige og vonde i flere dager

jeg lever på delvis lavkarbo med mye kylling istedet for svinekjøtt, har gjort det i flere år før jeg fant ut at jeg skulle sjekke ut hva lavkarbo er

Anonym poster: 73164b1bb651b5e46ee7402a64956589

• 4 uker senere...
Skrevet

Ikkeno' problem å bytte ut svinekjøtt med lam eller storfe. Bare lag mat av det du liker og tåler! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...