Gå til innhold

Hunden min slikker meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min gamle hund slikket tærene og føttene mine ofte, og katten min Elessar biter meg i tærene eller albuen!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare husk at hunder lett får allergiske reaksjoner mot midd når de sover i senga :)

Det er kun om de er allergiske for midd.

Anonym poster: aa6f7103eb20c98d35efb956933c6202

Skrevet

Hunden min elsker også å slikke (bare jeg som syns det er ubehagelig å skrive det?). Jeg føler han gjør det for å være god, på samme måte som de er med valpene sine :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er akkurat det Pusina mi driver med (altså pusen)! Men her er det om morgenen det skal skje. Og når jeg sier om morgenen, så mener jeg hver eneste morgen, uten unntak, i 6 år. Hun er avhengig rett og slett. :fnise:

Jeg har aldri blitt vasket av en hund så det vet jeg ikke hvordan er, men denne rue kattetungen.. vel, jeg kunne godt ha unnvært det for å si det sånn da. Det er ikke med måte på hvor grundig hun skal være heller. Mellom tærne, gnager og står i! :sikle:

Hun gjør det ofte ellers og, og også når jeg er helt nydusjet, så at det har så mye med smaken å gjøre tror jeg ikke. Og underdanighet kan jeg iallefall ikke forestille meg at det dreier seg om! :smilbla: Jeg tror bare hun koser seg med det på en måte, sånn som katter knytter bånd og føler trygghet når de vasker hverandre, sånn tror jeg det er. Jeg mener, jeg driver jo og klapper og klør henne, så kanskje hun føler hun vil kose litt med meg hun og da? :rodmer:

Men om noe av dette kan overføres til hundeverdenen, det vet jeg jo ikke. :)

Det er det jeg har innbilt meg også - at hun gjør det for å kose med meg, siden jeg koser på henne. For hun prøver seg hele tida på hendene mine, men det orker jeg ikke akkurat med tanke på hvor den tunga har vært og alt jeg gjør med hendene i ettertid. Så da virker det som om hun har tatt til takke med beina for litt kos skal a mor ha liksom ;-)

Anonym poster: aa4d08ab284027671aa682aec0f105a9

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svarene - jeg lar henne nå ihvertfall bare fortsette jeg, siden det ikke er noen som har kommet med tungtveiende grunner til at dette ikke skulle være greit :-)

Men når vi først er inne på kos både med mor og hund - og det virker som om det er mange som har litt erfaring med hunder.............

Er det noen som har erfaring med disse vannskålene til å ha med seg på bilturer og lignende???

http://www.ludostore.no/tt/?tt=10457_12_143538_&r=%2Froad-refresher-vannskal-for-hund-liten-5.html

Synes de virker smarte i teorien - og det er jo viktig at tullejenta mi får vann når det er så varmt og vi er på biltur.

Anonym poster: aa4d08ab284027671aa682aec0f105a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...