AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Hei! Sønnen min på 3 år har fått ørebetennelse. Han har litt feber nå. Natt til i dag hadde han litt puss som rant ut av øret. Ellers er allmenntilstanden god, gå han paracet mot feberen. Hvordan var sykdomsforløpet hos deres små ved øreverk? Var dere hos legen? Tok det lang tid før det gikk over? Anonym poster: 2f56bd5a660b23f980cabebda500904a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #2 Skrevet 3. juni 2013 Jeg hadde masse ørebetennelse som liten, og hadde de behandlet dem med antibiotika og ikke ventet på at trommehinnen sprakk hver bidige gang hadde jeg nok vært spart for en haug med turer på hørselinstitutt. I og med at det allerede er kommet puss ut av øret er nok trommehinnen sprukket, så da er nå den verste smerten over. Anonym poster: ab84b5eab789a8d97572d3ffff67f604
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Og så sant allmenntilstanden er bra og barnet ikke er ett ørebarn, skal man ikke ha antibiotika mot ørebetennelse. Kun paracet hvis behov, altså v smerter, trenger ikke mot feber hvis ikke den er over 39-40 og barnet er veldig plaget, og nesespray kan hjelpe selvom barnet ikke har tett nese. Åpner kanalene litt visstnok. Så lege trengs ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå