Gjest Kalkunen Skrevet 2. juni 2013 #1 Skrevet 2. juni 2013 Bare ser litt gjennom på meldingsutvekslingene jeg har hatt med andre på datingrofilen min. Skummet gjennom profilene til flere av dem og ser veldig mange nevner at de har hest, eller har interesser for hest, og flere har hestebilde og omtaler hestense sine med alskens klengenavn med hensvisning til dens betydning for dem. Det er jo ikke akkurat ponnier disse jentene åpent deler sitt begjær for heller. Det er som regel fullvoksne hingster, gjerne ensfarget svart eller hvit, med finkjemmet manke, og som nevnt tidligere er det heller ikke godjenta og prinsessa disse hestene blir omtalt som heller. Det som slår meg er at flere slike hestejenter ofte virker å være litt bitre, usikre og har en rekke strenge krav til menn, og de er nøye på å presisere at hesten er hele verden for dem. Sånn sett er det veldig fristende å konkludere med at hesten er et sterkt, mektig, men kontrollerbart dyr, som gjerne da blir erstatteren for en mann som kan symbolisere det samme, men kanskje ikke er like enkel å kontrollere. Hvis det ikke er seksuelle undertoner i denne hestefascinasjonene deres, hvorfor ikke da nøye seg med en hund, en sau, katt, eller noe mer likesinned som høns? Faktumet er vel at hesten er en kontrollerbar versjon av den mannsskikkelsen hypergamiske kvinner ønsker seg, som mer styrke, mer utholdenhet, mer makt, mer evnende som at den får deg fra a til b, og er det eneste dyret som faktisk ikke bare blir en kjæledege som dekker deres omsorgsevner, men en som faktisk gir dere følelsen av kontroll over en mektig og nyttig kropp, akkurat slik dere tenner på i menn. Synspunkter? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #2 Skrevet 2. juni 2013 Hvordan forklarer du lesbiske hesteentusiaster? Anonym poster: b5195a2a8e68457162cdcdf5e43b54cc 11
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Jeg tror du tenker for mye. Hilsen hestejente som verken vil ha finkjemmet hingst eller "kontrollerer" den. Anonym poster: 0f4b62926ebb2512538ddd888d850927 7
LittleJ Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Dummeste jeg har lest på lenge =P Hvorfor skal vi ha hund og ikke hest? Kan ikke ri på hunden! 7
Gjest Kalkunen Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Dummeste jeg har lest på lenge =P Hvorfor skal vi ha hund og ikke hest? Kan ikke ri på hunden! Og det skulle liksom overbevise meg om at det ikke er seksuelle undertoner der?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juni 2013 #6 Skrevet 2. juni 2013 av alle fantastiske ting man skal lese.... 11
lurine Skrevet 2. juni 2013 #7 Skrevet 2. juni 2013 Hest handler om samspill og kommunikasjon, ikke makt. 7
Gjest Kalkunen Skrevet 2. juni 2013 #8 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hvordan forklarer du lesbiske hesteentusiaster? Anonym poster: b5195a2a8e68457162cdcdf5e43b54cc Lesbiske kvinner har fortsatt seksuelle dragninger mot det maskuline. De markerer ofte at er er lesbiske med å selv te seg maskuline, og kvinner har alltid satt sin lit til at menn ordner overlevelsesgrunnlaget og derfor trekker mot de symbolske egenskapene som definerer maskulinitet. Endret 2. juni 2013 av Kalkunen
Wolfmoon Skrevet 2. juni 2013 #9 Skrevet 2. juni 2013 Om det finnes bitre damer med hest, som har brukt hesten som en erstatter for en mann i sitt liv, helt sikkert. Også lurer jeg på hvor du finner alle disse damene med store, blanke hingster. De fleste jeg kjenner velger å ha enten hopper eller vallaker, og de færreste jeg kjenner til som driver med hest har hingster. Unntaket er stort sett de som driver med trav, der det er et flertall av menn, eller de som driver avl. Jeg vet ikke hva det sier om mannfolka i travmiljøet? 9
Gamerfrue Skrevet 2. juni 2013 #10 Skrevet 2. juni 2013 det er helt sikkert fordi hesten ikke bare hopper når dama gir tegn, men fordi hun til og med kan ri den samtidig. Jeg kjenner svært få menn som klarer dette - kanskje det gjør noe med forventningene..? 3
Gjest Kalkunen Skrevet 2. juni 2013 #11 Skrevet 2. juni 2013 Hest handler om samspill og kommunikasjon, ikke makt. "Det handler ikke om å gi ordre, det handler om at han skal reagere sånn jeg vil når jeg kommuniserer med han"
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Du har bestemt deg for at de er sånn. Du får jo bare tro det da, i den grad det gir deg noen glede. Jeg har diiiger hest, blir det hund blir den av stor rase, bilen min er stor, og motorsykkelen er feit. Hva sier det om meg, da? *fnis* Anonym poster: ec4b9ace18c3d4ea0cb9b3ea3843fe48 2
Unika Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 LOL! Var hestejente når jeg var liten, før jeg fikk seksuelle tanker. Ekkelt at du i det hele tatt tenker i den retningen..Hest er gøy, det går fort og det er action. Ha makt over hesten får man ved å behandle den pent, ikke ved å være herskesyk. Herregud, man skal lese mye rart................ 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Jeg liker ikke hester så ikke grei alle over en kam her. Ha fantasiene dine for deg selv. Anonym poster: ffb8988fce04181db3b95bb76bf2aadc
Gjest Kalkunen Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Jeg liker ikke hester så ikke grei alle over en kam her. Ha fantasiene dine for deg selv. Anonym poster: ffb8988fce04181db3b95bb76bf2aadc Så da har du med andre ord ingenting med tema å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #16 Skrevet 2. juni 2013 Anonym poster: 9ae8bdee7f42d77e32aefe594b5a01a1
LittleJ Skrevet 2. juni 2013 #17 Skrevet 2. juni 2013 Og det skulle liksom overbevise meg om at det ikke er seksuelle undertoner der? Ja, du skjønner det at i forhold til hva lobotomerte mannfolk trur sitter vi ikke og gnir klitten ned i salen når vi rir hest =) 3
Gjest Kalkunen Skrevet 2. juni 2013 #18 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Ja, du skjønner det at i forhold til hva lobotomerte mannfolk trur sitter vi ikke og gnir klitten ned i salen når vi rir hest =) Jeg skjønner såpass at selv når dere er kåte på en fyr så gnukker dere ikke skrittet mot han før han tar initsiativ heller. Og at synet av pengesedler likegjerne kan få fingrene til å aktivisere seg der nede. Mao korrilerer kvinners begjær og seksualitet veldig sjeldent med den faktiske bruken av organet. Endret 2. juni 2013 av Kalkunen
Gjest Gunfreak Skrevet 2. juni 2013 #19 Skrevet 2. juni 2013 Dummeste jeg har lest på lenge =P Hvorfor skal vi ha hund og ikke hest? Kan ikke ri på hunden! Kan du vel, er du liten nok og hunden er stor nok, si du veier 45 kg og har en st Bernard på 120 kg
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #20 Skrevet 2. juni 2013 Om det finnes bitre damer med hest, som har brukt hesten som en erstatter for en mann i sitt liv, helt sikkert. Også lurer jeg på hvor du finner alle disse damene med store, blanke hingster. De fleste jeg kjenner velger å ha enten hopper eller vallaker, og de færreste jeg kjenner til som driver med hest har hingster. Unntaket er stort sett de som driver med trav, der det er et flertall av menn, eller de som driver avl. Jeg vet ikke hva det sier om mannfolka i travmiljøet? Haha ja. Jeg hadde en hingst da jeg var 10 og ble nesten drept. Never again! Jeg har vært kusk (har hatt en kaldblodstraver, hoppe) og jeg må si at det er veldig mange flere menn enn kvinner innenfor trav. Men ser uansett ikke på denne tråden som noe veldig seriøst, siden det er kalkunen som har startet den Anonym poster: 8e092c10083e165581b0ce66643d2a76 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå