Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg er i 20 årene og ligger i et dilemma hvor jeg ikke klarer å puzzle ting sammen. Er utrolig frustrert og mye går i hodet på meg. Jeg må gjøre noe med det før eksamen imorgen ellers er jeg redd det vil påvirke min presentasjon.

Litt om forholdet først.

Hun er også i 20 årene, fra Sverige. Jeg bor i Norge, og hun i Sverige. Vi har vært sammen i ca 7-8 mnd. Hun bodde i Norge en stund hvor vi ble kjent. Det tok ikke lang tid før hun sa at hun var forelsket, det tok meg en stund før jeg innså at jeg også elsket henne. Hun har ligget med 35-40 gutter, og det påvirket følelsene mine for henne og var årsaken til at det tok så lang tid for meg å respektere henne som en potensiell kjæreste. Vi ser hverandre 1-2 ganger i måneden, vanligvis 4-10 dager i måneden da.

I går kveld, helt uten videre spurte hun om jeg ville likt at en annen mann pulte henne. Hun selv har sagt at hun liker tanken at jeg puler en annen "petit" jente, altså en liten jente jeg kan dominere. Dette tenner henne. Kom egentlig ikke som et sjokk med tanke på alt rart hun har gjort før. Problemet er at jeg ikke klarer å tenke tanken på en annen mann skal røre på dama, og ihvertfall ikke ha sex med henne. Jeg føler meg så utrolig liten akkurat nå.

Jeg poster dette for å se hva dere mener om trekant. Jeg har mobilen ved siden av meg og ringer snart for å slå opp. Jeg skal ta medisin studie i utlandet og om jeg føler meg så utrygg på henne nå, så ser jeg ingen forbedringer de neste årene vi skal være fra hverandre.

Vil også legge til at hun har vært utro med en av hennes tidligere kjærester. De hadde vært sammen i 2 år, bodd sammen.

Takk for svar.

Endret av Oran
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekant er vel ikke så lurt dersom ikke begge parter er helt med på tanken...

• Liker 2
Gjest Hedra
Skrevet

Jeg syns ikke du skal være med på noe du ikke er komfortabel med.

Fokuser på utdannelsen din, også finner du ei som fortjener deg og er trofast !

Lykke til i morgen :rolleyes:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dump skløtta. Har hun i tillegg vært utro... Bare gjør det først som sist.

Anonym poster: daa87f558c81a559765851e5b9a9c22b

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Det er aldri en god idé å gå så langt utenfor komfortgrensa si mht sex og følelser. Hvis du ikke klarer tanken på at andre skal røre på dama, så er det fullt forståelig at du ikke vil være med på en trekant. Det høres bare ut som oppskriften på en grusom opplevelse å prøve på noe annet. Lykke til imorgen!

Skrevet

Virker ikke som om dere er veldig kompatible. Virker heller ikke som om du egentlig ser på henne som en seriøs kjæresteemne, så kanskje like greit å gjøre det slutt da.

Det lyser av innlegget ditt at du vil gjøre det slutt med dama, så ser ikke helt hensikten med tråden..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at dette ikke er noe du vil være med på, og om hun ikke respekterer det så får dere gjøre det slutt. Hun skal ikke bestemme hva du skal gjøre og ikke gjøre, du har dine grenser, og det får hun godta.

I tillegg så har dere bare vært sammen i noen mnd, også foreslår hun trekant? Synes det er litt vel tidlig.

Anonym poster: bc7d8165ff7ae69956811521585bef8d

Skrevet

Takk for svar. Noen veldig spydige kommentarer, men er jo å forvente.

Jeg har lest det at trekant er en fantasi mange har, også jeg om jeg var singel. Dette inkluderer damer også tydeligvis, det å bli "manhandeld" av 2 menn i sengen. Stemmer dette?

@frøkna, klarte du å få så mye at av et innlegg? Imponerende.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Trekant er en konstellasjon som for å bli vellykket må tenne dere begge.

Det krever tid i forkant. Tid til å gjennomarbeide fantasiene hos dere begge, tid til å grundig undersøke de enkelte faktorer i begges fantasier.

Det krever plalegging og mye, åpen dialog for å bli vellykket. Det er lett, svært lett, å tråkke feil og drepe et ellers godt forhold dersom den enen parten overkjører den andre eller 'gir etter' for å glede den andre.

Dere høres ut til å være på kollisjonskurs rundt dette teamet, - og under normale omstendigheter ville jeg rådet dere til å jobbe rolig med å avdekke fantasiene og det eventuelle sammenfall av tenningsmekanismer før dere tok neste skritt.

Men, i dette tilfellet er jeg ikke like sikker. Dette da dere høres ut til å ha litt ulik grunninnstilling blandet med din skepsis til henne som seksualpartner.

Om dere mangler den absolutte åpenhet og gjensidige tillit så vil jeg nok mene dere ikke bør gå videre med tankene før dere hadde blitt mye tettere knyttet som par.

Edit: Liten TyrkLeif

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, men jeg forstår godt hva du mener. Hadde typen min vært utro i tidligere forhold, hatt sex med opp mot 40 stykker, og itilegg ville ha sex med noen andre... Tror ikke det hadde gått altså.

Når jeg er i et forhold er det bare meg og han, ikke noen andre. Jeg hadde blitt såret om typen min ville likt å dele meg. Vet ikke helt hvilke råd jeg skal gi deg, men det virker som om dere har helt ulike grenser..

Anonym poster: 2acc1dc84bd1bc5fe51ec7c479eb366d

Skrevet

Trekant fungerer bare hvis begge er innmari klar for det, og ikke minst 100% trygge på hverandre. Det er åpenbart ikke tilfelle her. Hvis du virkelig elsker henne, så må du si det som det er - du har ikke lyst. Nøler hun et øyeblikk med å akseptere det, så høres det ikke ut som om dette forholdet er voldsomt lovende... Håper eksamen gikk fint tross alt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Dere er veldig ulike. Enten kan du avslutte forholdet fordi du ikke føler deg trygg på henne, og at dere ikke passer sammen. Så kan du være happy for tiden dere hadde sammen. Vil tippe at dama di er en fri fugl som muligens er mer "åpen" i forholdet enn det du er.....

Du kan også bli med på gøy og moro - trekant - som en spennende opplevelse og så gjøre det slutt. Så kan du være happy for den opplevelsen i tillegg.

Anonym poster: 90459cbe5cfdec3662d299b522fea454

Gjest Carla H.
Skrevet

Det alle andre sa...mer eller mindre.

Skrevet

Bare å slå opp her. Dere er ikke kompatible.

Dessuten, det ville lyst en varsellampe hos meg i alle fall, når hun spør om trekant så tidlig. Og at hun vil du skal pule ei annen nå? Skal jeg gi mitt beste stalltips, så tipper jeg hun har vært utro, og prøver å få bedre samvittighet vet å få deg til å ligge med noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...