Gjest Adriane Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Tenk å ha sånn selvtillit og tro på seg selv som denne dama? Jeg syns hun er helt fantastisk - om enn litt slitsom til tider - men i all hovedsak en herlig fargeklatt på alle mulige måter! Brudekjolen hennes er veldig HENNE, og hun strååååler av lykke og selvtillit! Jeg håper jeg ser like stående ut på min bryllupsdag, selv om kjolen min er mye kjedeligere http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10110622 12
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 For all del......bare så synd hun (blant annet) titulerer seg komiker, morsom er hun knappast.... 4
Moderfavn Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Jeg synes de begge var helt glødende herlige. Joda, hun vises og er en orginal, men hva gjør vel det? Det er ikke meningen at vi alle skal gjøre alt helt likt. Jeg blir glad av slike mennesker. 7
makkapakka Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 hun blir i overkant for mye for meg, men jeg beundrer motet hennes. 3
Suzi Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Festlig kjole. :-) Liker at folk kjører sin egen greie og ikke er redd for å drite seg ut. :-) 7
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Kjolen så helt for jævlig ut, den var også svært lite passende i kirken. Også så det ut som om noen hadde søla hvitmaling i luggen hennes. Lekkert! Endret 1. juni 2013 av *Cat* 3
juliane Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Kjolen så helt for jævlig ut, den var også svært lite passende i kirken. Også så det ut som om noen hadde søla hvitmaling i luggen hennes. Lekkert! Sikter du til lyset på det ene bildet? For luggen er da vitterlig like svart som resten av håret... Skjønner heller ikke hva som var upassende med den kjolen i kirken? Den har jo til og med dekte skuldre, hadde det vært greit hvis den var hvit? 6
Djungelvrål Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Fargen, lakkstøvletter og voldsom utringing.. Hun ser ut som en klovn. 3
CathFoto Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 Ok, det er ikke min smak. Men jeg synes det er topp at noen viser at man trenger ikke følge alle "bryllupsregler", det er altfor mye "det synes jeg ikke passer seg"når folk tar miniskritt utenfor normen, så 100 poeng for mot. 7
estrella Skrevet 2. juni 2013 #12 Skrevet 2. juni 2013 Jeg synes hun er både morsom og veldig tøff . Det hadde vært fryktelig kjedelig hvis vi alle hadde vært helt like! 6
Pingting Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 Fargen, lakkstøvletter og voldsom utringing.. Hun ser ut som en klovn. Så bra! Klovner sprer latter og gjør folk glade. Gjerne ved å være så lite A4 som mulig, og å ikke ta seg selv så himla høytidelig. Klovner gjør verden litt mer fargerik, litt mer sprudlende, litt mer variert og litt mindre alvorlig. En fin og nødvendig motvekt til sure snerpekjerringer som tydeligvis reagerer noe voldsomt på at noen våger å bevege seg utenfor normen og deres egen estetikk. 14
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 #14 Skrevet 2. juni 2013 Synes dama virker slitsom, jeg. Kudos til henne for å gå utenfor normen, men altså, det er ikke sååå vanskelig å ta på seg en grell kjole om det er det man synes er fint. Hilsen en som driter i normen, men som likevel ikke trenger å poengtere det hele tiden. Anonym poster: 637460e91bc0d4313d9c4ae3e8d067e4 5
Gjest Adriane Skrevet 2. juni 2013 #15 Skrevet 2. juni 2013 Hehe, jeg regnet med litt ymse reaksjoner her ja Små"gale" mennesker som Christine Koth skaper reaksjoner hos folk - enten positive eller negative, og veldig sjelden noe midt i mellom. Jeg tror ikke at hun har noe stort behov for å poengtere hele tiden at hun driter i normen - hun gjør det bare! Hun er seg selv, rett og slett! Hun er fargerik, hun er sprudlende, hun er engasjerende og entusiastisk, hun er seg selv - fullt og helt, og på godt og vondt. En periode forsøkte hun å bli litt mer A4, men hun fant fort ut at det ble helt feil for henne. Man skal ikke kneble slike mennesker, man skal la dem blomstre! Liker man henne, så kan man la seg glede av hennes mange sprelske outfits, krumspring og enorme tilstedeværelse - som ja, kan bli slitsom over tid, men som allikevel er befriende herlig. Liker man henne ikke, så kan man forsøke å overse henne. (Jeg skriver forsøke, fordi det å overse henne ikke er helt enkelt, hehe) Gorgonzola: hun er kanskje ikke så komiker-morsom, hun er mest bare morsom som personlighet. Men når det er sagt, vet jeg om mange som titulerer seg komiker, som ikke er det døyt morsommere enn Christine Koth! At kjolen skulle være upassende i kirken forstår jeg ikke. Joda, en litt sjenerøs utringning var det vel, men hun er verken den første (eller neppe den siste) bruden jeg har sett med sjenerøs kløft - i kirken eller andre steder Ja, den er veldig fargerik og veldig spesiell, og veldig langt unna hva jeg selv ville valgt, men det er jo hele poenget. Det er da vel ikke meningen at verken Christine Koth eller vi andre skal velge kjole utfra hva alle andre selv ville valgt? Vi velger jo alle den kjolen som føles riktig for oss selv, og for henne var dette riktig kjole. Og jeg må si, som jeg sa i åpningsinnlegget, at jeg syns den kjolen er veldig henne. Den gjenspeiler hennes fargerike og små"sprø" personlighet på en perfekt måte, og jeg digger det! 7
Anglofil Skrevet 2. juni 2013 #16 Skrevet 2. juni 2013 Hun er veldig forskjellig fra meg, jeg kunne aldri kledd meg som henne, og jeg kunne heller aldri vært så åpen som hun er. Men jeg må si at jeg synes dama er herlig, fra topp til tå, at hun tør å skille seg ut på den måten hun gjør er rett og slett deilig og forfriskende. Mvh Yvonne
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2013 #17 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Så bra! Klovner sprer latter og gjør folk glade. Gjerne ved å være så lite A4 som mulig, og å ikke ta seg selv så himla høytidelig. Klovner gjør verden litt mer fargerik, litt mer sprudlende, litt mer variert og litt mindre alvorlig. En fin og nødvendig motvekt til sure snerpekjerringer som tydeligvis reagerer noe voldsomt på at noen våger å bevege seg utenfor normen og deres egen estetikk. Jeg har ikke angrepet noen her på forumet som har likt kjolen, jeg har kritisert antrekket til en offentlig person. Alle har rett til å skrive hva de mener om brudekjolen til Kristin her. Skal du komme å kalle meg en snerpekjerring fordi jeg ikke liker en kjole? Hvem er verst? Endret 2. juni 2013 av *Cat* 3
Petalouda Skrevet 3. juni 2013 #18 Skrevet 3. juni 2013 Festlig kjole. :-) Liker at folk kjører sin egen greie og ikke er redd for å drite seg ut. :-) Jeg synes hun er både morsom og veldig tøff . Det hadde vært fryktelig kjedelig hvis vi alle hadde vært helt like! Jeg er helt enig! Jeg syns dama er slitsom men dritkul - hun er ikke en person jeg hadde ønsket å henge så mye sammen med (hun er litt for "slitsom" på en måte) - men jeg digger rått at hun er sterk og tøff og byr på seg selv - og at hun våger å være akkurat den hun har lyst til å være. Jeg syns kjolen hennes er dritkul - hun er litt sånn som jeg er til hverdags egentlig - har på meg de klærne jeg vil selvom folk kanskje syns det er i overkant
Chloe- Skrevet 3. juni 2013 #19 Skrevet 3. juni 2013 Likte alt overfor skjørtekanten. Strømpebuksa og skoene var bare ukule.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #20 Skrevet 3. juni 2013 Jeg kan ikke fordra henne, hun er i overkant for slitsom og voldsom og brautende. Men jeg syns hun er et bra forbilde Anonym poster: 2f9cda307d4946784aff595432a0ea1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå