Gå til innhold

Tygde på en sjokoladebit...


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tygde på en sjokoladebit, og opplevde nettopp et lyn som slo opp i ene tanna, og langt oppi tannrota. Ahh, var så vondt.

Noen som vet om dette skyldes hull, eller om det bare er noe som skjer av og til?

Anonym poster: d8ae464d2127adc54dfc7ff4d53492f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være sensitive tenner eller tannkjøtt. Har slitt ein del med det uten at det har vore hull. Tanntråd og munnskyllevatn hjelper. Om det er hull kan nok berre ein tannlege svare på.

Sist eg var hos tannlegen fortalte ho at blandt voksne er tannkjøttproblemer vanligere enn hull.

Skrevet

Jeg kan få forferdelig ising som jeg mistenker for å være hull, men tannlegen mener at det bare er ising...

AnonymBruker
Skrevet

Vet hva du mener TS. Herregud, så vondt det er! :sjokkert:

Anonym poster: 5ec4d0177cee4a2f6e5281ded3ac2b1d

Gjest Blubberella
Skrevet

Har du fylling i den tanna? Fyllinger kan bli utette og gi skikkelig ising og tannverk. Spesielt dersom man spiser noe kaldt, varmt eller søtt.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenker over det, tror jeg faktisk at jeg har fylling i den tanna ja. Var en av de øverste. Takk for svar, skal til tannlegen om 1 mnd. Så får vente til da :)

Anonym poster: d8ae464d2127adc54dfc7ff4d53492f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...