AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Tygde på en sjokoladebit, og opplevde nettopp et lyn som slo opp i ene tanna, og langt oppi tannrota. Ahh, var så vondt. Noen som vet om dette skyldes hull, eller om det bare er noe som skjer av og til? Anonym poster: d8ae464d2127adc54dfc7ff4d53492f0
Mulancholy Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Kan være sensitive tenner eller tannkjøtt. Har slitt ein del med det uten at det har vore hull. Tanntråd og munnskyllevatn hjelper. Om det er hull kan nok berre ein tannlege svare på. Sist eg var hos tannlegen fortalte ho at blandt voksne er tannkjøttproblemer vanligere enn hull.
Elanore Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Jeg kan få forferdelig ising som jeg mistenker for å være hull, men tannlegen mener at det bare er ising...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Vet hva du mener TS. Herregud, så vondt det er! Anonym poster: 5ec4d0177cee4a2f6e5281ded3ac2b1d
Gjest Blubberella Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Har du fylling i den tanna? Fyllinger kan bli utette og gi skikkelig ising og tannverk. Spesielt dersom man spiser noe kaldt, varmt eller søtt.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Når jeg tenker over det, tror jeg faktisk at jeg har fylling i den tanna ja. Var en av de øverste. Takk for svar, skal til tannlegen om 1 mnd. Så får vente til da Anonym poster: d8ae464d2127adc54dfc7ff4d53492f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå