Gå til innhold

Flying Culinary Cirkus @ Meny

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøper veldig sjeldent ferdig sauser og slikt, men kom over noe "nytt" på Meny, og måtte jo da prøve det ut! Jeg kjøpte en Asiatisk Glaze fra dem, for jeg ville ha noe lettvint til middag.. så da ble det en pakke kyllingkjøttdeig blandet med tapas krydder som jeg stekte, og hadde noe grønt til (avokado, løk, paprika, sopp), og så tok jeg den glasuren og hadde over det hele / rørte inn i salaten (2-3 spiseskjeer kanskje). Lettvint og GODT!

Ble faktisk så imponert av den glasuren at jeg stakk og kjøpte meg flere saker fra dem idag: Meksikansk glasur, barbieKU saus, og en bearnaise saus. Smakte umiddelbart på den meksikanske glasuren, og den var jo fantastisk! Nam nam! BarbieKU sausen var også veldig god... og ikveld gleder jeg meg til å få prøvd bearnaise sausen deres, som jeg skal ha til biff m/fløtegratinerte poteter å salat.

Kan lese litt om dem her:

http://www.meny.no/T...ulinary-Circus/

Jeg kommer iallefall til å kjøpe mer av disse produktene, og kose meg når jeg skal ha veldig smaksfulle og raske måltider!

Biff med noe grønt + FCC glasur = vinner! Er så mye forskjellige sunt man kan lage og piffe opp med glasurene egentligt.. :)

Anbefales!! :)

Endret av Rights
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fader at vi ikke har Meny her da :P

AnonymBruker
Skrevet

Har bare prøvd en av produktene i denne serien, og det var aiolien. Den skuffa. Stort.

Anonym poster: 7a028d512f10b00bc20bd121e2fc50b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det i produktene deres som man ikke kan lage selv?

Anonym poster: ff733aff799a67d7cba9cacef810075a

• Liker 2
Skrevet

Du nå prøve bernaisen med trøffelsmak, den er nydelig! Bernaisesaus er en av de få tingene jeg aldri får til å lage, derfor kjøper jeg heller en som er GOD ;)

Skrevet

Den vanlige bearnaisesausen var ikke verst den heller, en av de bedre jeg har smakt faktisk :) Men så spiser jeg saus ca. aldri, så det blir nok lenge til jeg får prøvd trøffelbearnaisen! Men skal notere det i bakhodet iallefall!

Er ingenting magisk med produktene deres annet enn at de er gode, og geniale til et lettvint måltid og 3.

Den meksikanske glazen er min favoritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...