AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Noen som har prøvd det? Anonym poster: 69e57159379eacb6ffde6f0c39c09e36
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Ja, det hjelper mot lett nedstemthet, men ikke hvis du er virkelig deprimert. Jeg fikk imidlertid så sensibel hud at jeg fikk soleksem selv på en vanlig soldag i Norge. Anonym poster: fde2dbd9bffbb6378b55ff4de931e0a7
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Det berget trolig livet mitt endel år tilbake. Ble ekstremt lysømfintlig, men utover det hadde jeg lite plager. Dessverre gikk det merket jeg brukte ut av produksjon, og de andre jeg har prøvd senere har enten ikke virket, eller gjort meg svært svimmel. Er nå tilbake på 35+ på MADRS, og vurderer jobbe meg gjennom et par merker i håp om at det kan ha noe å si. Problemet er at jeg ser ikke poenget, og jeg orker ikke helt å ende opp med måneder med bivirkninger igjen. Om du velger å gi de et forsøk, vær obs på at de krasjer med svært mange medisiner, inkludert hormonprevensjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå