Gjest asanti Skrevet 7. oktober 2013 #181 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jess! Tur ble det! 4 km totalt hvor 2 km er oppoverbakke. Så rimelig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #182 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jess! Tur ble det! 4 km totalt hvor 2 km er oppoverbakke. Så rimelig fornøyd. Så bra! Flinke du! Idag skal vi på trilletur også, blir godt å komme ut i fysisk aktivitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. oktober 2013 #183 Del Skrevet 8. oktober 2013 Blir ikke noe tur på meg idag, gangsperre totalt. Men jeg tror jeg skal finne fram yogamatten å gjøre noen tøyeøvelser. Ha en fin trilletur Nutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #184 Del Skrevet 8. oktober 2013 Blir ikke noe tur på meg idag, gangsperre totalt. Men jeg tror jeg skal finne fram yogamatten å gjøre noen tøyeøvelser. Ha en fin trilletur Nutta. Ble ingen her heller gitt. Mange sjuke unger, så alle droppet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. oktober 2013 #185 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ble ingen her heller gitt. Mange sjuke unger, så alle droppet ut. Aah, det er jo typisk. Jeg kjørte en liten tur til byen, så har tuslet litt rundt om der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 9. oktober 2013 #186 Del Skrevet 9. oktober 2013 I dag skal jeg prøve meg på Elixia igjen, må bare time det med Kaspers lur nummer to for dagen. Weeee.... Sist jeg veide meg var jeg 4.9 kilo unna målvekta mi. Hurra. Håper å klare det før vi drar til Australia i utgangen av januar Er også 3.5 cm unna det jeg ønsker å være rundt midjen. Høres kanskje lite ut, men gjør stor forskjell på en liten kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. oktober 2013 #187 Del Skrevet 9. oktober 2013 I dag skal jeg prøve meg på Elixia igjen, må bare time det med Kaspers lur nummer to for dagen. Weeee.... Sist jeg veide meg var jeg 4.9 kilo unna målvekta mi. Hurra. Håper å klare det før vi drar til Australia i utgangen av januar Er også 3.5 cm unna det jeg ønsker å være rundt midjen. Høres kanskje lite ut, men gjør stor forskjell på en liten kropp Jeg savner å trene på Elixia, likte så godt saltimene der. Her har vi bare Stamina og Evo. Da er det jo ikke sååå mye igjen. Men det er vel gjerne det siste som er verst. For min del ble det litt pilatesøvelser igårkveld. Ikke noe hardtcoe, ønsket å fokusere på strekking av muskler, det er utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #188 Del Skrevet 31. januar 2014 Går det an å blåse liv i denne tråden igjen, tro? Jeg har ikke hatt tid til trening de siste mnd pga oppussing, hussalg, brudd og masse jobbing + lillegutt selvfølgelig! Men kroppen har sakte men sikkert fallt tilbake på plass, kun noen små kilo igjen, og de er selvfølgelig de verste også Er stort sett fornøyd nå, men magen er fortsatt litt over sin dimensjon ift resten av kroppen. Begynner å trene fast til uka, det skal bli godt! Iom at jeg er blitt alenemor, så begrenser det seg hvor mye jeg får tid til. Har ingen barnevakt i umiddelbar nærhet, så tror jeg må ta de store styrketreningene hjemme. Så får jeg heller løpe livet av meg 1-2 dager i uka på mølla... Er under 60 kg nå, og det er superdeilig! Var 55 kg da jeg ble gravid, men var ikke stram i kroppen da. Så nå må jeg skjerpe meg og se til helvete å komme meg i form.. Nytter ikke å bare kutte ned på ting som får magen til å bli stor, ei heller kroppen full av vann. Jeg må trene! Utrolig slitsomt å være så patetisk Slutt å syt - ut og jogg!! Også blir jeg 30 år nå, så da vil jeg opparbeide god samvittighet til jeg blir 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå