AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Hei, først vil jeg bare si at jeg vet dere ikke er leger - men vil gjerne ha råd og meninger om noen har dette. Den siste uken har jeg følt meg slapp og dårlig. Så kom sår hals og tett nese, det gikk gjerne over utover dagen og kom tilbake på kvelden. Nå har jeg i tillegg hatt en tørrhoste med litt slim innimellom, i 2 dager. Har lite til ingen stemme, ingen matlyst, og null energi. Kan ikke prate uten å hoste, og det "klør" konstant i brystet. Har allergi, men tar medisiner og har ingen plager med det. Føler meg for dårlig til å jobbe - har både meget fysisk og psykisk tung jobb ute, som innebærer mye verneutstyr på i varmen, og jeg skal jobbe i helgen. Kjenner jeg gruer meg helt forferdelig, for jeg var på jobb med nærmere 40 i feber her om dagen - i stekende sol. Føler meg bra nok til å gjøre vanlige "nødvendige" gjøremål som å handle mat eller ta vare på barna, evt dra på utflukt (er helt ødelagt på kvelden etter det, men det går), men jeg klarer ikke å jobbe. Hvor mange egenmeldingsdager har man? Hvor lenge burde jeg vente før jeg drar til legen med dette? Noen som kan hjelpe? Anonym poster: 9cc9819478a0a8aa58e91f471767c4bf
Gjest Blomst83 Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Ring legen på mandag er mitt råd/anbefaling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå