Gå til innhold

Kom over FB siden til x'n :-(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt og glana rundt på facebook og vet ikke helt hvorfor, men kom opp bilde av han bland felles kjente, og jeg klikket inn. Der var det sååå mye partybilder, blir så lei meg. Jeg har bevisst unngått å sjekke noe som helst om han. og nå er jeg bare lei meg :(

Jeg vet jo han fester og koser seg, men ville liksom ikke se det :(

Har skikkelig gråten i halsen, jeg savner han ikke og angrer ikke, hvorfor blir jeg sånn da??

ÅÅÅÅ :grine:

Måtte bare få det ut :vetikke:

Anonym poster: 87efd9453f054e375fb2be4c24d1714b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må for all del blokkere den brukeren på facebook, så dukker det ikke opp noenting.

Jeg har blokka eksen min. Selv om det var jeg som gjorde det slutt, stikker det likevel i hjertet hvis noen forteller meg noe om han - over to år senere. Haha!

Men du vet hvordan du blokkerer folk? De får ikke vite om det eller noe, og du slipper en overraskende påminnelse.

AnonymBruker
Skrevet

Du må for all del blokkere den brukeren på facebook, så dukker det ikke opp noenting.

Jeg har blokka eksen min. Selv om det var jeg som gjorde det slutt, stikker det likevel i hjertet hvis noen forteller meg noe om han - over to år senere. Haha!

Men du vet hvordan du blokkerer folk? De får ikke vite om det eller noe, og du slipper en overraskende påminnelse.

Det var lurt, blokkerte han nå :laugh:

Jeg laget helt ny profil så jeg ikke har noen av vennene hans..Men han dukket opp, men nå gjør han heldigvis ikke det mer :danse:

Takk! :blomst:

Anonym poster: f15441a85909525548b5542e0608f181

AnonymBruker
Skrevet

Men det er fortsatt vondt og vil bar grine... For her sitter jeg med ungen vår og han gjør som han vil :grine:

Gjest kimhan92
Skrevet

Men det er fortsatt vondt og vil bar grine... For her sitter jeg med ungen vår og han gjør som han vil :grine:

har dere ikke delt omsorg for ungen ?

AnonymBruker
Skrevet

Nei han har aldri ungen på overnatting... Bare dagetid inntil 7 timer... Savner livet mitt :-(

Gjest kimhan92
Skrevet

Du får vel barnebidrag ? Det kan du kreve av han ,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...