Gå til innhold

jeg tenner på at jenter er bedre enn gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er en gutt som tenner på tanken av at jenter er bedre enn gutter. jeg liker sånne typiske guttene mot jentene konkurranser, og blir tent når jentene vinner over guttene. eller hvis jenter ligger frem på et vis at de mener jenter er bedre enn gutter på det meste. er dette rart eller er det fler som har det sånn ?

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du rett og slett tenner på å bli dominert i senga?

Anonym poster: 93f33d01aa75cf5a2ec9fb61b447b3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du rett og slett tenner på å bli dominert i senga?

Anonym poster: 93f33d01aa75cf5a2ec9fb61b447b3f1

ja det kan nok stemme men jeg har ikke gjort det

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan nok stemme men jeg har ikke gjort det

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Du er nok ikke den eneste mannen som tenner på å bli dominert, så det er ikke noe rart.

Anonym poster: 2343e74b300d26ce900eb41e90748e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen sånne jenter her på KG som syns jenter er bedre enn gutter til alt :fnise:

Anonym poster: afc3ae63385209b7e643134e9c42372c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen sånne jenter her på KG som syns jenter er bedre enn gutter til alt :fnise:

Anonym poster: afc3ae63385209b7e643134e9c42372c

:fnise:

Anonym poster: 00fc436b4ab7f53e76e6957038906798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel jeg tenner vel egentlig mest på at jenter vinner over gutter i ting, ja det er nok litt domination inni der men mest på at jenter vinner over gutter i forskjellige ting

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel jeg tenner vel egentlig mest på at jenter vinner over gutter i ting, ja det er nok litt domination inni der men mest på at jenter vinner over gutter i forskjellige ting

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Hvilke ting? Monopol og playstation liksom?

Anonym poster: afc3ae63385209b7e643134e9c42372c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke ting? Monopol og playstation liksom?

Anonym poster: afc3ae63385209b7e643134e9c42372c

det kan være alt mulig, men det er ekstra pirrende hvis taperen (guttene får en ydmykende straff) noe sånt som dette

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags dominansfetisj rettet mot konkurranse og straff?

Det med straff er jo velkjent innen BDSM-miljøer, men de går gjerne mer ut på oppførsel ("gjør ditten og datten, ellers...!") enn konkurranse. Men det finnes omtrent like mange variasjoner av SM som det finnes utøvere, det er bare den allmenne oppfatning ;) Helt normalt.

Anonym poster: 8fb702ab0fa33c367882238199dacbf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags dominansfetisj rettet mot konkurranse og straff?

Det med straff er jo velkjent innen BDSM-miljøer, men de går gjerne mer ut på oppførsel ("gjør ditten og datten, ellers...!") enn konkurranse. Men det finnes omtrent like mange variasjoner av SM som det finnes utøvere, det er bare den allmenne oppfatning ;) Helt normalt.

ja det går litt mer på konkurranse og ydmykelsen av å tape og da kansje i tillegg bli latterliggjort for det :)

Anonym poster: 8fb702ab0fa33c367882238199dacbf4

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort til mannens like blir kvinnen ham ovelegen, sier Sokrates. Jeg vet ikke om jeg er helt enig i det. I den grad kvinnen har dominans over kulturen i Norge i dag handler det nok mer om at kvinnen har fått beholde autoritet på områder som barneoppdragelse og seksualitet, altså at vi ikke har fått reell likestilling på disse områdene, enn om at kvinner overgår menn når man stiller på lik linje.

Likevel burde du jo ha bedre forutsetninger for å få utløp for dine lyster i et land som vårt enn i mange andre. For norske kvinner stiller vel mer likt med menn enn de fleste andre. Selv om det kanskje fortsatt vil være lettere for kvinnelige masochister som tenner på at mannen er fysisk sterkere enn dem eller er dem overlegne på enkelte områder, kvinner har jo en tendens til å velge partner oppover i alder, status og plassering i samfunnshierarkiet.

Egentlig har man det vel lettere om man godtar at et seksuelt dominansforhold ikke nødvendigvis handler om hvem som er sterkest fysisk, statusmessig eller intellektuelt, men om hvilke roller et par føler for å innta overfor hverandre. Men for all del, nyt fetisjen din, gled deg over alle tapene jentene påfører deg. :P Bare pass deg så de andre guttene ikke oppdager at du har en fetisj for dette og dermed forstår hvorfor jentene alltid vinner tevlingene der du er med. ;)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort til mannens like blir kvinnen ham ovelegen, sier Sokrates. Jeg vet ikke om jeg er helt enig i det. I den grad kvinnen har dominans over kulturen i Norge i dag handler det nok mer om at kvinnen har fått beholde autoritet på områder som barneoppdragelse og seksualitet, altså at vi ikke har fått reell likestilling på disse områdene, enn om at kvinner overgår menn når man stiller på lik linje.

Likevel burde du jo ha bedre forutsetninger for å få utløp for dine lyster i et land som vårt enn i mange andre. ;) For norske kvinner stiller vel mer likt med menn enn de fleste andre. Selv om det kanskje fortsatt vil være lettere for kvinnelige masochister som tenner på at mannen er fysisk sterkere enn dem eller er dem overlegne på enkelte områder, kvinner har jo en tendens til å velge partner oppover i alder, status og plassering i samfunnshierarkiet.

Egentlig har man det vel lettere om man godtar at et seksuelt dominansforhold ikke nødvendigvis handler om hvem som er sterkest fysisk, statusmessig eller intellektuelt, men om hvilke roller et par føler for å innta overfor hverandre. Men for all del, nyt fetisjen din, gled deg over alle tapene jentene påfører deg. :P Bare pass deg så de andre guttene ikke oppdager at du har en fetisj for dette og dermed forstår hvorfor jentene alltid vinner tevlingene der du er med. ;)

det var da et veldig filosofisk svar men takk :)

Anonym poster: c794c824b86f2cf33d7f0fa602f1105e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...