Gå til innhold

Tankespinnerier som mor til to søte jenter


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

I morgon startar storesøster på ny avdeling i barnehagen. Det skal feirast med pannekaker til middag. Stolt mamma. No hyler vetlo mens besto byssar. Me har passa garden deira mens dei har vore på utflukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No allereie startar to tenner å tvinge seg fram i munnen til vetlo. Ho er ikkje 4 mnd før neste søndag og mor er stolt men uff så vondt! Ho hyler og hyler. Her må det kjøpes både dentanox og bitering,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Merker du noe til tennene, bortsett fra at hun klør seg i munnen og virker irritabel? Kan du se noe til dem? Lurer litt på når tennene til Aiden kommer. Han sikler masse og skal på liv og død trøkke alt han får tak i munnen. :) Når fikk storesøsteren i huset deres de første tennene sine?

God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja både mannen og meg synest vi kjenner noko. Storesøster var nok litt sein. Ho her er tidlig i alle fall. Håper dei bryt igjennom snart fordi ho er ganske uroleg. Mannen synes han ser noko og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går fekk me brevet om at lille babyen min er satt i kø for å komma på utredning hos plastisk kirurgisk avdeling. Det kan ta opp til eit år. Eg er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tenk at fem månader har gått så fort. No ligg ho å sover. Herlig... Det har vore nokre travle månader med ein del nattevåk og kanskje ein dose bekymring. Ei bekymring som har vore vanskeleg å både skrive og snakke om med andre enn mannen min. Eg har vore bekymra for korleis det vil prega barnet mitt å ha berre hørsel på eit øyra. Ein har vore bekymra for at folk vil linke dette opp mot min cp. Sjølv om eg veit at cp ikkje går vidare til mine barn eller påverkar dei på nokon måte. Eg har møtt meg sjølv i døra, tenkt ting som foreldra mine sikkert tenkte når dei fekk meg, som hadde gjort meg sint hvis eg visste. Eg har mangla ord når folk har stirra på konturane av eit øyra der mykje manglar. Eller eg har følt at folk har stirra og fått vite etterpå at dei ikkje såg at noko mangla. Dette har lært meg mykje om ei anna side av det å få eit barn som er englar med litt større utfordringar enn andre. Nemmeleg foreldresida av det.

Jenta vår utviklar seg flott og lagar mykje lyd. Det roar meg og trur nok testane på det gode øyre stemmer og at ho høyrer godt der. Eg har ikkje starta å arbeide enno sjølv om mannen min er heima med jenta vår. No hjelper me kvarandre i staden for at assistentar hjelper meg med ho. Energien har mangla etter mykje nattevåk og så må ein jo følgje opp storesøster. No våkna den fine jenta vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt lett sette meg inn i hvordan tankene dine og bekymringene dine er for vesla. Vil bare si at jeg selv ikke tenker over at det ene øret hennes er underutviklet. Hun ser helt frisk og rask ut, og hun er bare megasjarmerende! <3 Men jeg skjønner jo at dere tenker en del på det. Man ønsker jo bare det beste for sine barn og vil ikke at de skal få noen som helst plager i det hele tatt. Så skjønner jeg at det er frustrerende at dere ikke har fått alle svarene dere trenger.

Uansett er jeg overbevist om at det finnes en løsning for henne! Det må jo bare det! :) Håper hun "arver" din holdning og livsglede. Du har jo ikke for vane å la noe hindre deg i å gjøre som du vil. Selv om du sitter i stol har du virkelig levd ungdomslivet ut. Du fant drømmemannen, ble gift, kjøpte hus og fikk to nydelige døtre! :) Selv hvis lille L bare får halvparten av din holdning til livet, kommer hun til å klare seg helt supert :D Klem til dere to!!

Endret av Lipstick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...