Gå til innhold

Bruke strap on på menn

Fremhevede innlegg

Gjest Skogkar
Skrevet

Kunne du tenkt deg å gjøre dette med den rette partneren?

Anonym poster: b09d3812361e9fd0e534888b02846d11

Hun er ikke singel...

Videoannonse
Annonse
Gjest Morteno
Skrevet

Kjæresten spøker med at hun vil gjøre det. Men jeg vet at hun egentlig vil. Veldig mye. Hun har et intenst ønske på at jeg er bifil også, og hun har veldig lyst til å se meg suge en annen og så videre.

Hmm..

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Kunne du tenkt deg å gjøre dette med den rette partneren?

Anonym poster: b09d3812361e9fd0e534888b02846d11

Ja. - med den rette partneren som er trygg nok på seg selv og trygg nok på meg.

Edit: Tanken er absolutt ikke ueffen i en ramme av myk dominans.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann kunne jeg godt tenke meg å oppleve dette. Det hadde vært enklere dersom det hadde vært litt dominanse involvert fra hennes side, siden jeg ikke tør innrømme at jeg ønsker dette. Tror dette sitter langt inne for mange menn...Flott at så mange jenter er positive til dette :)

Anonym poster: fcbcef3ef1d5d13c0b206d9467feb10d

• Liker 1
Skrevet

For min del er det verken tennende eller avtennende. Jeg oppfatter absolutt ikke menn som blir tent av det som mindre maskuline.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del er det verken tennende eller avtennende.

ikke som dominans heller :klo:

Anonym poster: 4a75ef1acac44c2f811b075ef1a2032e

Skrevet

Slik jeg ser det, handler dette om seksuell frigjøring for menn. Det er spesielt gledelig å lese at de fleste kvinnelige bidragsytere i denne tråden har et veldig åpent og fordomsfritt syn på dette. Mange menn oppdager sine indre seksuelle punkt ved å eksperimentere med analsex og det er synd hvis normative fordommer skal hindre oss i å utforske denne siden av vår seksualitet. Disse fordommene finner man jo helst blant menn som er redde for å få sådd tvil om sin legning bare fordi man finner nye måter å oppnå seksuell nytelse på.

• Liker 2
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst å prøve, tør ikke spørre om det... drømmer om å bli runket samtidig :)

Anonymous poster hash: fcbce...10d
Skrevet

Jeg har lyst å prøve, tør ikke spørre om det... drømmer om å bli runket samtidig :)

Anonymous poster hash: fcbce...10d

Har begynt å massere typen min litt der bak, gjorde det sist gang jeg runket han med stor suksess! :P

Og han er absolutt ikke noe mindre maskulin av den grunn. Hvorfor syntes folk at homser ikke er maskuline? Er jo noen som er femi, men er jo ikke det faktumet at de liker stimulering der som gjør de det! Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...