Gå til innhold

Vanlig å fantasere om kolleger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er en gutt på 30 som er i et forhold og alt er bra osv, men jeg har en tendens til å fantasere villt om et par av minne kvinnelige kolleger.

Spesielt fantaserer jeg om slikke kontordama GRUNDIG mellom beina. Hun er gift og har flere barn så ingenting vil noen gang skje, men likevel klarer jeg ikke å la være å drømme om at hun setter seg på ansiktet mitt og bare la meg gå beserk med tunga :wow:

Er det flere som har slike "forbudte" fantasier?

Anonym poster: 5faadd146aa07a4e02cd9336e1d05ef0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer også VILLLT om en kollega. Derfor det er litt vanskelig å se han i øynene hver dag på jobb. Han skulle bare visst hva vi har gjort i mitt hode!! :fnise:

Anonym poster: 815ce384fde224fd05400c6ad41aafca

• Liker 3
Skrevet

Heeeelt vanlig.

Gjest hjerteis
Skrevet

Gjør det støtt og stadig ;) Er så mange flotte menn der jeg jobber - men det er spesielt én som får gjennomgå :lur:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er selvsagt vanlig men de fleste kvinner og Steinar40 mener det er utroskap :erter:

• Liker 2
Skrevet

Det er selvsagt vanlig men de fleste kvinner og Steinar40 mener det er utroskap :erter:

Det mener nok ikke de fleste kvinner, nei!

Mannen min må gjerne fantasere, jeg vil bare ikke vite om det. Hva man gjør i sitt eget hode må man få lov til å holde for seg selv, uansett hvor nære man er kjæresten.

Skrevet

Helt vanlig, men jeg kan love deg det blir kleint når fantasien blir til virkelighet etter en fuktig kveld med jobben!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt vanlig, det er vel nesten litt Ivar ballong.

Anonym poster: b83af8b256e0e8e16221845bc0d9f81a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...