Gå til innhold

Legg ut bilde av hårpynten din:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Inspirert av sko tråden)

Vil gjerne se bilder av slør, tiara, hårklemmer.

Dere kan også legge ut bilder av sånn noenlunde det dere ser etter om dere ikkje har funnet det dere skal ha enda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

å ja,,, bare dere bruder ja.. hmmm

Endret av Wonders
Gjest Adriane
Skrevet

Wonders? Du kan sikkert få være med du også, for inspirasjon er da aldri feil? :):klem:

• Liker 7
Skrevet

å ja,,, bare dere bruder ja.. hmmm

Wonders? Du kan sikkert få være med du også, for inspirasjon er da aldri feil? :):klem:

Ja så klart du og kan være med:) hårpynt er hårpynt, vil gjerne sjå kva du har også;)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Takk, huff jeg vil ikke ta helt over. Jeg blir bare så glad av hår osv, så jeg får så mye overskudd....

431788_10152869558490285_806424128_n.jpg

556644_10151844516155285_613267051_n.jpg

395986_10151873108035285_2116962657_n.jpg

432037_10151974291760285_1535479586_n.jpg

423443_10152018199125285_244234770_n.jpg

305258_10152065427040285_198085535_n.jpg

523553_10152065412300285_20094929_n.jpg

428503_10151826230740285_1802191826_n.jpg

Her er en samletrå på litt hår... http://forum.kvinneg...howtopic=580299

Endret av Wonders
  • Liker 8
Gjest Adriane
Skrevet

Der var det mye fint! Jeg likte spesielt godt den hårpynten på bilde 4 og 5 - det er noe som kunne passet til den typen frisyre jeg skal ha på den store dagen. Kan jeg spørre hvor den er fra?

Skrevet

På meg blir det kun et enkelt slør og evt noen friske blomster :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg skal ha et tre meter langt slør fra Pronovias som jeg eeeeeeeeeeeeelsker! Det er mykt, det er dobbelt og jeg er følte meg veldig spesiell øyeblikket det var på.

Så skulle jeg ha denne, men jeg tror jeg enten dropper den eller setter den på under festen en gang. Den er veldig fin, så jeg tror jeg må det. :)

DSC_09042.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slites veldig på hårområdet. Jeg kan få låne en gammel hårpynt fra en veldig nær i familien til mannen, men jeg har ikke fått målt den mot kjolen og jeg tror de lange båndene på den er for hvite. Det hadde vært innmari moro å bruke den, men jeg kan ikke bruke den dersom den kjør kjolen min "møkkete" i fargen. Jeg finner ikke ut om de passer i fargen før vi kommer ned til Spania og bør derfor finne alternativer. Jeg har en tiara og et slør men er usikker på om jeg vil bruke det. Lurer veldig på hvor rart det vil se ut med de hvite båndene mot kjolen min, blir sprø av å ikke kunne måle farge nå. Det er blomster på den hårpynten i to farger, den ene fargen er temafargen vår, den andre fargen er nok tilnærmet den ivoryfargen kjolen min har, men de lange båndene er hvite. Vanskelig.

Anonym poster: eaacc74aff5fbcb878ab10ea28ea277d

Skrevet

Om hårpynten er både kvit og ivory burde jo det gå fint. Uansett er nok båndene små nok til at det ikkje kan få heile kjolen til å sjå "møkkete" ut. Men så lenge du har nok med plass gjør det vel ikkje noko om du tar med fleire alternativ;)

Skrevet

Takk, huff jeg vil ikke ta helt over. Jeg blir bare så glad av hår osv, så jeg får så mye overskudd....

*snipp*

Her er en samletrå på litt hår... http://forum.kvinneg...howtopic=580299

Åååh, så mye fint! Den som hadde hatt langt nok hår :P

AnonymBruker
Skrevet

Om hårpynten er både kvit og ivory burde jo det gå fint. Uansett er nok båndene små nok til at det ikkje kan få heile kjolen til å sjå "møkkete" ut. Men så lenge du har nok med plass gjør det vel ikkje noko om du tar med fleire alternativ;)

Tror du ikke det vil se rart ut ?Jeg er usikker på om båndene bare er hvite eller om det er ivory inniblandt dem, men av blomstene på toppen er svakt ivory og noen er søtt rosa.Jeg har så lyst til å bruke den, ikke fordi den er så innmari fin egentlig, men fordi det vil bety mye for hun som opprinnelig brukte den, og sambos familie.Men om det crasher kan det fort se veldig feil ut.

Skrevet

Tror du ikke det vil se rart ut ?Jeg er usikker på om båndene bare er hvite eller om det er ivory inniblandt dem, men av blomstene på toppen er svakt ivory og noen er søtt rosa.Jeg har så lyst til å bruke den, ikke fordi den er så innmari fin egentlig, men fordi det vil bety mye for hun som opprinnelig brukte den, og sambos familie.Men om det crasher kan det fort se veldig feil ut.

Jeg synes det er krise med hvit skjorte mot elfenbensfarget kjole, men når vi snakker om hårpynt så tror jeg flatene blir så små at dette ikke er et problem i det hele tatt. Kan du ikke prøve det på?

Skrevet

Jeg skal ha et tre meter langt slør fra Pronovias som jeg eeeeeeeeeeeeelsker! Det er mykt, det er dobbelt og jeg er følte meg veldig spesiell øyeblikket det var på.

Så skulle jeg ha denne, men jeg tror jeg enten dropper den eller setter den på under festen en gang. Den er veldig fin, så jeg tror jeg må det. :)

DSC_09042.jpg

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den ? Har veldig lyst på en... :)

Skrevet

Eg trur ikkje det vil vise, men kan ikkje sei det 100 prosent sikkert uten å ha sett dei mot kvarandre. Det kan jo også være eit alternativ at du har den på berre under vielsen, og at du han annen hårpynt under festen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er krise med hvit skjorte mot elfenbensfarget kjole, men når vi snakker om hårpynt så tror jeg flatene blir så små at dette ikke er et problem i det hele tatt. Kan du ikke prøve det på?

Eg trur ikkje det vil vise, men kan ikkje sei det 100 prosent sikkert uten å ha sett dei mot kvarandre. Det kan jo også være eit alternativ at du har den på berre under vielsen, og at du han annen hårpynt under festen.

Jeg er enig med at det er krise når man blander ivory og hvit.Jeg får ikke prøvd de mot hverandre før to dager før vielsen, så jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Vakkert fanteria! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...