AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Vi er to single jenter i slutten av 20-årene som skal være 4 dager i Barcelona i sommer. Vi skal bo i Raval området. Vi er gjerne ute etter tips til litt hippe steder, både uteplasser og restauranter mm. Anonym poster: 334df2f05abe2ed482a7976ca12d0620
Wonders Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Ikke bli ranet ! Her er det masse lugubert siden dette er porten inn til Europa fra Afrika. Mine to venninder gikk mot hotellet etter en rolig middag. Plutselig ble hun ene dyttet hardt i bakken og frasjelt vesken sin. Mobil, lommebok, pass, nøkkler, bilder/fotokamera osv... SÅ ikke ta på noe flashie smykker eller klokker, vesker eller solbriller... Ikke lat som dere er på storbyferie å skal se ekslusive ut, for da er dere vandrende offer. http://www.vg.no/rei...?artid=10075387 Endret 31. mai 2013 av Wonders
Alina X Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Park Guell,La Sagrada Familia,La casa Battlo,La casa Milo, La boquieria,Barceloneta strand,Plaza Catalunya,Barcelona katedralen,barrio gotico. La sagrada familia kommer dere til ved å ta t-banen og gå av på stoppet "sagrada familia". casa battlo og milo kommer dere til ved å ta t-banen og gå av på "passeig de garcia" park guell er utenfor byen,men går busser dit. La boqueria er et stort matmarked som ligger ved hovedgata Las Ramblas. Øverst i Las Ramblas er plaza catalunya der også der ligger et stort kjøpesenter. Bussene til/fra flyplassen går hit. Barcelona t bane stopp tar dere til strandområdet.Barrio gotico er en fin bydel med trange små smug som trones av Barcelonas katedral,absolutt verdt turen og verdt å spise på restaurantene her også. nattlivet finnes mest i barrio gotico eller ved strandområdet.
Gjest Elissima Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Nattlivet ved Port Olimpic er helt fantastico! Åå jeg savner Australian bar.. der bare MÅ dere dra, bra musikk der. Er masse barer bortover promenaden der, de er gratis. Skal dere på en type night club så er de ofte svindyre. Koster gjerne 50 euro bare for å komme inn på Shoko Club, Opium og de stedene der. Tro meg, ikke verdt det. Shopping: Diagonal del mar er Barcelonas største shoppingsenter ligger på gaten Diagonal del Mar som er ved strandpromenaden. Passeig de Gracia har masse designerbutikker (Armani, Michael Kors etc). Port de Angell, Portaferrissa og Plaza de Catalunya har også bra butikker (Topshop, Sephora, Nike Store, Pimkie etc). Og severdighetene er allerede nevnt..Min favoritt er Parc Güell. Den parken er bare nydelig! Jeg tok den rød sightseeingbussen sist jeg var der, da får man sett en del også kan man gå på/av der man ønsker. Endret 31. mai 2013 av Elissima
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå