Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg er innlagt på psykriatisk og har veldig dårlig selvbilde. Hver gang jeg pynter meg eller bare tar på litt sminke så sier en ansatt "så fin du er" og hvis jeg fikser håret "pen du var nå" Hva faen?? er jeg ikke pen nok til vanlig?? Siden hun sier "Pen du er nå"? Eller en annen er "Fin du er idag". Var jeg ikke fin igår??? En gang da vi spiste så skulle jeg spise brødskiva mi og sa sier hun ansatte "pen du er nå" Hva faen?? Hvorfor sier hun det foran alle bare jeg spiser?? Jeg får helt ødelagt selvtillit. Er jeg virkelig så stygg at hun må si hvor "pen" jeg er hele tiden? Faen ass. Vil ut herfra. Og det nå!!! Men kan ikke får ikke lov. kommer til å ha null selvtillit tilslutt.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Du overtolker, er negativ og ønsker at de er slemme med deg. For da kan du fortsette å holde på de tankene som fikk deg innlagt i første omgang. Prøv å tenke "takk" og smil mer...
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Jeg får da også høre at jeg er pen om jeg sminker meg eller pynter meg, og får ikke høre det hele tiden til vanlig. De mener det bare positivt. Anonym poster: eeefd8af57abfd142d051b60e54499d2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå