Gå til innhold

Kvinnekroppen fascinerer meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er kvinne selv. Og heterofil. Er det rart?

Jeg synes kvinnekroppen er vakker. Den er formfull og myk. Synes også det er vakkert

Synes og det er fascinerende hvor fort den kommer tilbake i sin normale form etter den har født.

Jeg blir altså ikke tiltrukket av den på noen måte, men den er bare utrolig spennende og ja, vakker.

Synes forsåvidt mannekroppen og er fin, men den er jo veldig annerledes. Jeg tenner jo på menn så det er kanskje ikke så rart at jeg synes den er fin heller.

Jeg føler meg som den eneste heterofile kvinnen på jord som synes det jeg synes, så jeg har aldri snakket med noen andre om det. Da jeg diskuterte med kjæresten om en kvinne var fin eller ikke i en serie her for noen mnd siden, så spurte han etterpå om jeg kunne tenkt meg å ha trekant med en annen kvinne, men jeg mener det da ikke sånn. Er kanskje redd for at det skal misforstås, så jeg spør heller dere kvinner (og menn) på Kvinneguiden om det er rart?

Anonym poster: 3231a5db40da24d6f6b310f54b2c1a73

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og synes kvinnekroppen er vakker. Ikke slik at jeg vil ha sex med dem, men.. vakre.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, og jeg har tenkt litt på om det har noe med at vi hele tiden blir eksponert for kvinnekropper av forskjellige slag, så vi blir vant til å være 'kikkere' på en måte. Vi blir hele tiden fortalt at vi skal beundre kvinnekroppen, og den blir fremstilt som noe fantastisk og tiltrekkende og derfor er det vanskelig å unngå å bli fascinert eller ha en mening om hvordan den skal se ut.

Skrevet

Jeg synes kvinnekroppen er vakker! Selv er jeg heterofil og har kjæreste. Jeg tenner ikke på en kvinnekropp, men den er vakker å se på. Jeg tror de fleste kvinner ser på andre kvinner og beundrer kroppene deres; det er naturlig og helt vanlig. Vi er opptatt av kropp i dagens samfunn, og det å se på andre kvinnekropper, som kvinne, er helt vanlig. Den er vakker, og vi vil se... :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...