Gå til innhold

Sex og kroppsbilde, kroppspress

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler dere mye på det? Altså, er det i sengen de fleste jenter skammer seg over kroppen sin? At de ikke har "the gap" som jeg lærte om i en annen tråd her nå :fnise: eller store bryster eller hva annet en skal ha?

Er det noen som har fått stygge kommentarer fra sexpartnere?

Dere gutter, er det viktigst hvordan jenten ser ut eller hvordan hun føles?

Anonym poster: 0e66a567a0e2bf7a0c53adcea448c871

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gå så langt som å si at det er viktigere hvordan hun føler seg....

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Føler dere mye på det? Altså, er det i sengen de fleste jenter skammer seg over kroppen sin? At de ikke har "the gap" som jeg lærte om i en annen tråd her nå :fnise: eller store bryster eller hva annet en skal ha?

the gap?
Skrevet

Om man allerede har hoppet til sengs med noen er det vel et litt sent tidspunkt å bli selvbevisst på? Har aldri fått stygge kommentarer fra sexpartnere, nei.

AnonymBruker
Skrevet

the gap?

Mellomrom mellom lårene.

Gjest Katten.
Skrevet

Når det kommer til sex, er det aller viktigste sinnet hennes. Selvtillit, kunnskap om sex etc.

Skrevet

the gap?

Det høres ut som vagina.

AnonymBruker
Skrevet

I starten tenner jeg på kroppen. Det hjelper ikke om hun kan utlede forskjellen mellom den generelle og den spesielle relativitetsteorien. For meg er kropp sexy.

Anonym poster: dc5dc565b5cefa06fcfc4e84b3ae78b5

Skrevet (endret)

Jeg synes det er viktig hvordan hun føler at jeg tar på henne. Hvis jeg merker at hun nyter det, så blir jeg glad.

Den største glede du kan ha, det er å gjøre andre gra!

Det er typisk ungdomsproblem å være misfornøyd med små detaljer . Når jeg var 13 år, så var jeg misfornøyd med en bitteliten bulk på magen min, mens nå som jeg er godt voksen, så trives slapper jeg helt av med noe som er mer tønneformet. Mitt råd er finn roen. Slapp av. Disse detaljene er irrelevante.

Detaljene forsvinner oppi hodet ditt dersom du helt enkelt glemmer dem.

Endret av I Grosny
Skrevet

Det viktigste er lyst, det gjør henne pen(ere ihvertfall).

Apropos the gap (igjen), det er direkte usexy. Noe så trist i treningstights feks. Blir jo bare et skjelettstatitv. Snakker selvsagt bare for meg selv, men er nok ikke ensom og alene. Har ihvertfall noen kompiser som er enige. Får holde meg med dem.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det viktigste er lyst, det gjør henne pen(ere ihvertfall).

Apropos the gap (igjen), det er direkte usexy. Noe så trist i treningstights feks. Blir jo bare et skjelettstatitv. Snakker selvsagt bare for meg selv, men er nok ikke ensom og alene. Har ihvertfall noen kompiser som er enige. Får holde meg med dem.

det der var stygt sagt
  • Liker 1
Skrevet

Det er faktisk i senga med samboeren min jeg føler meg mest vel med kroppen min. Jeg føler meg veldig sexy når jeg kan se i blikket hans hvor mye han nyter meg. Gjerne med lyset PÅ til og med! Har aldri fått stygge kommentarer, heldigvis. Tror jeg hadde tatt det tungt, da det er et så sårbart tema. Spesielt for en 21åring.

De gangene jeg er føler meg mest ukomfortabel med kroppen og kjenner kroppspress er når jeg er ute av huset og blir målt opp og ned av fremmede menn. De er lite diskrete og gjør det gjerne når dama deres står rett ved siden av. Fysj. Føler ofte at alt handler bare om sex.

Gjest avocadoen
Skrevet

Aldri fått negativ kommentarer nei. Og jeg har verken store pupper eller the gap. Får tvert i mot kommentarer hele tiden av kjæresten at han synes jeg er sexy, og så nevner han titt og ofte hvor fornøyd han er med sexen. Men jeg må si jeg tror at selvtillit har mye å si. Om man skammer seg over kroppen sin i senga og er redd for å være på topp fordi magen får valker o.l, så vil man kanskje ikke kunne slippe seg helt løs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...