Gå til innhold

Din største forelskelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ny her og har lest masse rart her inne på KG =) Men det virker som det er mere triste ting enn det gode. Så jeg ville starte en ny tråd med en litt mere happy tema. Din største forelskelse? Gleder meg til å lese allerede :fnise: .

Kan begynne med meg selv.

Holdt på med ei kjempe nydelig jente i ca 5 måneder. Vi jobbet sammen, men ikke alltid på samme avdeling. Vi flørtet som bare det og klarte nesten aldri å være borte fra hverandre. Jeg fikk alltid en god og varm følelse inni meg når jeg så henne smile, når jeg fikk en klem av henne, når jeg holdt rundt henne lenge, når jeg holdt hånda hennes, når jeg strøk armen hennes, når jeg fikk en melding av henne, når vi kysset eller bare når vi var sammen. Jeg hadde rett og slett falt for henne <3

Det var så klart ikke bare envei, vi var like forelska begge to og hadde det veldig bra sammen.

Hun var så utrolig pen å se på, smilet hennes er noe jeg aldri kommer til å glemme, øynene hennes..... (1. gangen jeg sto tett inntil henne og så henne i øynene klarte jeg ikke å si noe annet enn WOOOOW, jeg hadde ikke ord, jeg var stum). Personligheten hennes? hmm.. Jeg kommer ik på no negativt å si, hun hadde et stort hjerte og var god tvers gjennom.

Eller så var jeg bare så inderlig forelska :hug: Har hørt at kjærligheten gjør deg blind =P

Sexen var fantastisk ^^ i med at vi hadde så god kjemi så kunne vi prate om alt. Vi pratet lenge om sex før vi faktisk gjorde det. Jeg vet ikke om folk vil høre detaljer om dette? så jeg lar være :laugh: Jeg kunne sikkert prata om sex dagen lang, skulle nesten tro jeg var sexavhengig. Men det viktigste for oss for å ha et godt sexliv var faktisk god kjemi og god kommunikasjon. Vi sa alltid fra om hva vi likte og ikke likte, tøyde grensene litt lenger, litt hardt og kinky sex, tease, sex ulike steder, levde ut fantasier osv.. =P

Min favorittsted var alltid rett foran peisen der det var glovarmt og vi hadde en bøtte med isbiter ved siden <3

Jeg hadde det innmari fint med henne, men synd at ingenting varer evig.

Dette begynner å bli en veldig lang innlegg så jeg stopper her.

Håper noen andre deler sin historie så jeg har no godt å lese på =)

Share the love <3

Videoannonse
Annonse
Gjest kiramin
Skrevet

Min største og første forelskelse var ett rent helvete. På tross alt jeg var igjennom så er jeg glad for at jeg opplevde det :)

:P Høres ut som dere hadde det kjempefint :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Feiltolkning.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Min største forelskelse er nå, tror jeg.. Ulykkelig forelsket kan man kanskje si. haha huff :P

Han er ti år eldre enn meg, vi har kjent hverandre i tre år, han kysset meg i fjor sommer da jeg hadde kjæreste, har ikke hatt spesiell kontakt etter det. Nå er jeg singel. Vi skal jobbe sammen fremover, så både gru/gleder meg til å se han igjen. Tenker på han hele tiden. :-p

Anonym poster: 0a1ac66e1c6419bd3a1a266cc8b784ba

Gjest .-L-.
Skrevet

Min første forelskelse var når jeg gikk i barnehagen. Husker ikke hva hun het, men hun husker jeg elsket måten hun hadde håret sitt på :fnise: Rare greier.

Hahaha! Trodde det sto første? Jaja, prøver en gang til.

Største forelskelsen hadde jeg på barneskolen. Da fikk jeg ikke jenta ut av hodet. Plutselig ut av ingenting begynnte jeg å tenke på henne, ble helt rar og satt å spacet ut for meg selv. Rart å være forelsket :P Lurer på hvordan det er å være i voksen livet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...