Gå til innhold

Dattera til sjefen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dattera til sjefen er over 30 år og tydeligvis mammas lille gull enda. Så hver gang jeg spør om fri pga. barnet mitt, så får jeg nei for det gjorde ikke dattera mi får jeg til svar.. (rister på hodet)

Dattera vet hvem mitt barn er, og har i flere anledninger vært ufordragelig mot barnet mitt, det hun ikke vet er at jeg har sett episodene, det har vært ve fellessamlinger innen idrett eller avslutninger, der barnet mitt "har kommet i veien" for henne... Jeg syns dette er så jævla sykt..

Hører jo med til historien at sjefen min har bestemt seg for å ikke like meg også..

Hva gjør man mot sånt?

jeg tør ikke si hva jeg har lyst å gjøre mot dattera når jeg ser hvordan hun behandler mitt barn... for da kommer jeg i fengsel..

Anonym poster: b6b122c3154f35eeabb6ee3ef0fcdeb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest suphadupha

Hva har datteren til sjefen din med datteren din å gjøre? Du starter med å klage på sjefen, og videre om at datteren er fæl med datteren din? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera til sjefen er over 30 år og plager ditt barn på idrettssamlinger og avslutninger? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må prøve å forklare dette en gang til, for dette skjønte jeg ikke noe av. Hva har den voksne datteren til sjefen din med ditt barn å gjøre? Hvorfor møtes de? Og hvordan henger det sammen med at du ikke får fri?

Anonym poster: 3a267e91c66809f07a12d2a485de3613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ingenting. Og hvorfor skal du ha fri?

Anonym poster: a9eb9eb67e535d78baf1e8e8bd86d79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Anonym poster: e2b8d9199bc33eb0507b3f61ad22e609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...