AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Heisann. Har diagnosen PCOS og det siste året har jeg fått skikkelige skjeggstubber under haken. Har barbert meg hver morgen i sikkert 2 år nå og det blir bare verre og verre. Skal begynne med p-piller snart, og håper de hjelper! Tenker også på å prøve å få tatt laser behandling om p-pillene stopper veksten. Erfaringer med laser forresten? Nå har jeg fått røde prikker/rød og sår hud under haken, noe som synes godt, men det er liksom bedre enn skjeggstubber Hvordan barbere riktig, slik at huden ikke blir så sår? Pleier å barbere om morgenen etter dusj. Rett på huden. Tips til andre metoder? Tror hårene er for grove for voksing :/ Anonym poster: b61a52759eec3eb34cfefc2ecf56b288
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 God krem, og barber i dusjen har barbert meg daglig i ca 10 år nå, og det blir en vane.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Er du på en diett med lite karbohydrater? Anonym poster: 2793637f02887849bd9d9414ead4d853
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 For tiden, ja, på en måte. Har ikke kjøkken grunnet oppussing så det er litt vanskelig, men spiser ikke søtt i ukedagene, og prøøver og begrense i helgene Men har ikke vært så flink det siste året, nei. Anonym poster: b61a52759eec3eb34cfefc2ecf56b288
studerende Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Min erfaring tilsier at "gammeldags" barbering med 1 bladshøvel er mye mildere mot huden enn nytt fancy barberskum og høvel med 5-6 blad. Billigere er det også i lengden. En liten intro: 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Hvor på kroppen blir det mest hårvekst for dere som har PCOS ? Anonym poster: 10a3fcd4a567eaa9072a8c9a49d25fd3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Epilerer. Dritvondt, men da slipper jeg å tenke prikker og nupper og stubber i tre uker Legen fortalte meg at p-piller ikke hjelper fordi hårsekker som har blitt effektive er permanente, pillene gjør bare at det ikke dannes flere nye hårsekker?. Anonym poster: 382a79a112a31d3ba4d859783024454f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 For tiden, ja, på en måte. Har ikke kjøkken grunnet oppussing så det er litt vanskelig, men spiser ikke søtt i ukedagene, og prøøver og begrense i helgene Men har ikke vært så flink det siste året, nei. Anonym poster: b61a52759eec3eb34cfefc2ecf56b288 Du bør komme deg tilbake i dietten igjen, for du ser jo at det bare blir mye værre når du slurver. Hårveksten blir ganske fort mye mindre når du er flink med maten. Anonym poster: 2793637f02887849bd9d9414ead4d853
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Epilerer. Dritvondt, men da slipper jeg å tenke prikker og nupper og stubber i tre uker Legen fortalte meg at p-piller ikke hjelper fordi hårsekker som har blitt effektive er permanente, pillene gjør bare at det ikke dannes flere nye hårsekker?. Anonym poster: 382a79a112a31d3ba4d859783024454f Stemmer nok det ja. Eller dem sier så. Har lest rundt omkring på nettet om at p-piller hjelper veldig, så noe må dem da ha merket eller? Kanskje hårene vokser saktere Jeg har ett lite håp ihvertfall Skal uansett ta laser på "skjegget". Har mørke hår mot spøkelseslys hud så håper det hjelper. Har prøvd å epilere, men hårene sitter så dypt :/ Kan kanskje prøve å kjøpe meg en bedre epilator, og ikke en 150-kroners fra europris Anonym poster: b61a52759eec3eb34cfefc2ecf56b288
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå