Gå til innhold

Feber, forkjølet og veldig sår hals!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Heisann! Har i 3 siste dagene vært forkjølet, hatt veldig sår hals og feber. Halsen startet med at jeg var "hås", og nå har jeg veldig vondt for og svelge, spise går greit. Fikk også feber som varte i 2 dager, nå kommer den litt nå og da. Også er jeg veldig forkjølet, har aldri produsert så mye slim som det jeg gjør nå, kommer både fra nese og hals.

Vil dette var lenge? Og hva er problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig:

Du er forkjølet.

Varer rundt en ukes tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Notat til seg selv. På KG stiller du ikke spørsmål om helse. Du går til legen.

Anonym poster: a08115b9434422706fbdd6cc900978ca

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du at vi som ikke kjenner deg og helsa di, kan stadfeste hvor lang tid det vil ta før du blir frisk?

Og du.. Det er bare en forkjølelse, det varer ikke i en evighet. Du har vel vært forkjølt før?

Gjest Naria
Skrevet

Tja, jeg har det samme og på meg har det var i over ei uke nå. Kjenner mange som er/har vært forkjølet i det siste og det virker som om den som går nå sitter i ei stund dessverre.

Er bare å smøre seg med tålmodighet.

Gjest anonym
Skrevet

Hvorfor tror du at vi som ikke kjenner deg og helsa di, kan stadfeste hvor lang tid det vil ta før du blir frisk?

Og du.. Det er bare en forkjølelse, det varer ikke i en evighet. Du har vel vært forkjølt før?

Sefølgelig jeg har vært forkjølet før, men viste ikke om dette var vanlig forkjølerse. Har ikke pleid og vært så ille !
Skrevet

Sefølgelig jeg har vært forkjølet før, men viste ikke om dette var vanlig forkjølerse. Har ikke pleid og vært så ille !

Så ta deg en tur til legen da, dette er ikke noe legekontor.

Gjest Gjest
Skrevet

Allergi på toppen av forkjølelsen?

Gjest anonym
Skrevet

Så ta deg en tur til legen da, dette er ikke noe legekontor.

Kan være noen som er erfarene om dette, og kan gi meg et kjapt svar. Da slipper jeg legebesøk!
Skrevet

Kan være noen som er erfarene om dette, og kan gi meg et kjapt svar. Da slipper jeg legebesøk!

Seriøst? Da kan du umulig være veldig syk, siden du nekter å gå til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...