Wonders Skrevet 17. september 2013 #101 Skrevet 17. september 2013 Noen som hvet hvilket lokale i Oslo s?
Medlem Skrevet 17. september 2013 #102 Skrevet 17. september 2013 Noen som hvet hvilket lokale i Oslo s? Tror ikke det har vært nærmere nevnt, men mest trolig i Østbanehallen. Der går visst alle leiekontrakter ut 30. september, hallen stenges for oppussing fra 1. oktober og kun 2 leietagere har fått fornyet avtalen.Kastes ut av ØstbanehallenØstbanehallen tilbake til fordums storhet 1
Gjest Inggolf Skrevet 17. september 2013 #103 Skrevet 17. september 2013 Noen som hvet hvilket lokale i Oslo s? Tror ikke det har vært nærmere nevnt, men mest trolig i Østbanehallen. Der går visst alle leiekontrakter ut 30. september, hallen stenges for oppussing fra 1. oktober og kun 2 leietagere har fått fornyet avtalen.Kastes ut av ØstbanehallenØstbanehallen tilbake til fordums storhet På forige side så skrev jeg at SB trenger seg inn og innvanderer de gode kaffestedene og det skrev jeg fordi jeg har lest at de skal åpne der hvor Rooster ligger.. 2
Karmosin Skrevet 17. september 2013 #104 Skrevet 17. september 2013 50 kr for en liten frappuccino?! Svindel.. I spania f.eks koster en grande (473 ml) 3 euro og noen cent.. Ca 3,50. Og det er ca 30 kr. Herregud, norge ass..Anonymous poster hash: dd8ff...a01 Mange spanjoler regner 3€ ++ som dritdyrt for litt kaffe med melk og sukker. Jeg har hørt spanjoler hisse seg sånn opp over 2 € for en kaffedrikk at du skulle tro tredje verdenskrig holdt på å bryte ut. Prisene settes etter kjøpekraften i landet.
Gjest Inggolf Skrevet 17. september 2013 #105 Skrevet 17. september 2013 Mange spanjoler regner 3€ ++ som dritdyrt for litt kaffe med melk og sukker. Jeg har hørt spanjoler hisse seg sånn opp over 2 € for en kaffedrikk at du skulle tro tredje verdenskrig holdt på å bryte ut. Prisene settes etter kjøpekraften i landet. Ikke sant....Vi tjener jo bare litt mer her i Norge enn man gjør i Spania og da.. I Norge tjener vi mye og betaler mye, i andre land tjenes det nesten ingenting og ting koster også færre penger. Det er superbillig for oss å dra omtrent overalt i verden, mens for for.eks tyrkere koster det jo skjorta (eller 100 skjorter!) for en helgetur i mange andre land! Så man kan ikke drive å sammenlikne priser på den måten som AB gjør her nei.. Om grandiosa skal begynne å selges i Burma, så tviler jeg på at de selger den for 60 norske kroner fordi den gjør det her... (eller noe tillsvarende) 2
up! Skrevet 17. september 2013 #106 Skrevet 17. september 2013 På forige side så skrev jeg at SB trenger seg inn og innvanderer de gode kaffestedene og det skrev jeg fordi jeg har lest at de skal åpne der hvor Rooster ligger.. Rooster <3 2
Wonders Skrevet 18. september 2013 #108 Skrevet 18. september 2013 (endret) Adjøøø... Mange av mine venner som jobber i området går innom der hver dag, og kommer til å savne dem skikkelig mye sier de... Det er visst en kaffebar som er høyt elsket. Og med tanke på svineriet av et miljø som henger ved inngangspartiet til østbanehallen kunne jeg ikke tenkt å gå dit kan jeg se for meg. Mulig de blir kastet bort. Endret 18. september 2013 av Wonders
Wonders Skrevet 18. september 2013 #109 Skrevet 18. september 2013 Kastes ut av Østbanehallen Error 503 Service Unavailable
up! Skrevet 18. september 2013 #110 Skrevet 18. september 2013 Jeg skjønner ikke hvordan de kan kaste ut Rooster! Det er jo Oslos eldste kaffebar! Den er jo vår kulturarv! 1
Zzyzx Skrevet 18. september 2013 #111 Skrevet 18. september 2013 Error 503 Service Unavailable Det er bare fordi Aftenposten driver og oppgraderer i dag.
Gjest Inggolf Skrevet 18. september 2013 #112 Skrevet 18. september 2013 Mange av mine venner som jobber i området går innom der hver dag, og kommer til å savne dem skikkelig mye sier de... Det er visst en kaffebar som er høyt elsket. Og med tanke på svineriet av et miljø som henger ved inngangspartiet til østbanehallen kunne jeg ikke tenkt å gå dit kan jeg se for meg. Mulig de blir kastet bort. hmm, Okeey? Hva er så farlig med å gå forbi dem da? Det er ikke bare det at Rooster har (hadde) en utrolig god kaffe, ypperlig service og den type ting; De har historie og! De fant opp " å ta med seg kaffen" her i Norge 3
Wonders Skrevet 18. september 2013 #113 Skrevet 18. september 2013 hmm, Okeey? Hva er så farlig med å gå forbi dem da? Det er ikke bare det at Rooster har (hadde) en utrolig god kaffe, ypperlig service og den type ting; De har historie og! De fant opp " å ta med seg kaffen" her i Norge Narkiser over alt er ikke noe jeg vil ha ved mitt kaffested. Går heller til Lille grensens Stockflets og tar tbanen derfra enn å stå ved østbanehallen. Håper Rooster får herlige lokaler i nærheten, mulig jeg tar meg tur. Beliggenhet beliggenhet beliggenhet. Betaler gjerne ekstra for det.
Lady Lovelylocks Skrevet 18. september 2013 #114 Skrevet 18. september 2013 Jeg har vært på Rooster 100vis av ganger. Har aldri sett en "narkis" der.. 1
Gjest Peanut Skrevet 18. september 2013 #115 Skrevet 18. september 2013 Fillern. Har aldri vært på Rooster siden det ligger så langt nedi byen... Skjønner at jeg har gått glipp av noe. Men hvis den åpner et annet sted- da skal jeg gå.
Gjest Inggolf Skrevet 18. september 2013 #116 Skrevet 18. september 2013 Jeg har vært på Rooster 100vis av ganger. Har aldri sett en "narkis" der.. Jeg har sett mange i området rundt ved Rooster, men jeg har sett like mange oppe ved nasjonalteateret eller borte ved glassmagasinet...eller generelt andre steder. Denne tråden skulle jo egentlig handle om Starbucks, men man ble kanskje litt ferdigsnakka om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå