Zzyzx Skrevet 9. juli 2013 #81 Skrevet 9. juli 2013 Jeg kan informere om at det i dag var flere i kø hos Stockfleths enn hos Starbucks på Oslo City. Iallfall da jeg gikk forbi. 3
Inx Skrevet 9. juli 2013 #82 Skrevet 9. juli 2013 Så mye jall! Føler meg som ung gamling alá http://www.youtube.com/watch?v=4dCr58zmoAc (gamlisungdommene i Lille Lørdag)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #83 Skrevet 15. september 2013 Hva er åpningstider der - og på en søndag?Anonymous poster hash: 2b5ba...0e9
Silveri Skrevet 15. september 2013 #84 Skrevet 15. september 2013 Starbucks på Oslo City er stengt på søndager. Starbucks på Majorstua er åpen på søndager fra kl 9-19. 1
Gjest iGirl Skrevet 15. september 2013 #85 Skrevet 15. september 2013 Starbucks på Oslo City er stengt på søndager. Starbucks på Majorstua er åpen på søndager fra kl 9-19. Visste at den skulle komme i løpet av september, men den er altså åpen nå ?? :-D 1
Silveri Skrevet 15. september 2013 #86 Skrevet 15. september 2013 Visste at den skulle komme i løpet av september, men den er altså åpen nå ?? :-D Ja, de åpnet på tirsdag. Mye hyggeligere der enn på Oslo City. 2
Gjest iGirl Skrevet 15. september 2013 #87 Skrevet 15. september 2013 Ja, de åpnet på tirsdag. Mye hyggeligere der enn på Oslo City. Takk for svar! Da blir det frappuccino i dag
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #88 Skrevet 16. september 2013 Starbucks på Oslo City er stengt på søndager. Starbucks på Majorstua er åpen på søndager fra kl 9-19. Har de åpnet en til??? Hvor på Majorstua ligger det?? Anonymous poster hash: 9a2a1...16b
Gjest iGirl Skrevet 16. september 2013 #89 Skrevet 16. september 2013 (endret) Har de åpnet en til??? Hvor på Majorstua ligger det?? Anonymous poster hash: 9a2a1...16b Jeg var der i går Ligger helt øverst i Bogstadveien! edit: Bogstadveien 60 for å være nøyaktig. Endret 16. september 2013 av iGirl
Hirondelle Skrevet 16. september 2013 #90 Skrevet 16. september 2013 Jeg går forbi Starbucks Majorstuen hver dag (bor rett ved...) og jeg syns egentlig aldri det er folk der, hverken i kø eller på sitteplassene... Er det noen som egentlig vet om Starbucks går så bra i Norge?
Gjest iGirl Skrevet 16. september 2013 #91 Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg går forbi Starbucks Majorstuen hver dag (bor rett ved...) og jeg syns egentlig aldri det er folk der, hverken i kø eller på sitteplassene... Er det noen som egentlig vet om Starbucks går så bra i Norge? Leste en artikkel for litt siden at de visstnok ikke gjør det bra i Europa i det hele tatt .. var forresten stappfullt i går. Endret 16. september 2013 av iGirl
Hirondelle Skrevet 16. september 2013 #92 Skrevet 16. september 2013 Leste en artikkel for litt siden at de visstnok ikke gjør det bra i Europa i det hele tatt .. var forresten stappfullt i går. Jeg kan forstå at det ikke går så bra i resten av Europa, jeg hadde hvert fall ikke prioritert kaffe to go med skakkjørt økonomi Okei, kanskje jeg bare går forbi på odde og stille tidspunkt 1
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2013 #93 Skrevet 16. september 2013 Leste en artikkel for litt siden at de visstnok ikke gjør det bra i Europa i det hele tatt .. var forresten stappfullt i går. sikkert bare fordi det er nytt... den på city hadde jo laaaaang kø i starten også men det tar ikke så lang tid før folk innser at det hele kun er hypa opp...gikk forbi den på city for 3 timer siden og det var fler ledige enn opptatte stoler der da...og ingen kø..
Gjest iGirl Skrevet 16. september 2013 #94 Skrevet 16. september 2013 (endret) sikkert bare fordi det er nytt... den på city hadde jo laaaaang kø i starten også men det tar ikke så lang tid før folk innser at det hele kun er hypa opp...gikk forbi den på city for 3 timer siden og det var fler ledige enn opptatte stoler der da...og ingen kø.. nå snakker jeg bare for meg selv her, men jeg synes kaffen der smaker helt fantastisk. Kan muligens ha noe med at jeg bodde flere år i USA hvor Starbucks var et fast innslag i hverdagen.. så kanskje er det litt nostalgi over det hele for min del Endret 16. september 2013 av iGirl 1
Medlem Skrevet 16. september 2013 #95 Skrevet 16. september 2013 Jeg ser frem til Starbucks åpner på Oslo S i oktober. 1
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2013 #96 Skrevet 16. september 2013 Jeg ser frem til Starbucks åpner på Oslo S i oktober. hva er det som blir så spesielt med denne da? skjønner bare ikke hva det er å glede seg til siden det allerde ligger en starbucks 200 meter unna... (Spør ikke på den spydige måten, er bare nyskjerrig) Synes foresten ikke så mye om at 4 starbuckser har kommet/kommer på så kort tid... De innvanderer de gode kaffestedene 1
Medlem Skrevet 16. september 2013 #97 Skrevet 16. september 2013 hva er det som blir så spesielt med denne da? skjønner bare ikke hva det er å glede seg til siden det allerde ligger en starbucks 200 meter unna... (Spør ikke på den spydige måten, er bare nyskjerrig) Jeg har i hovedsak tre ankepunkter mot utsalget på Oslo City - upersonlig, støyete og stengt på søndager. Satser på at gode ting er tre -> Oslo City, Bogstadveien og så Oslo S.
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2013 #98 Skrevet 16. september 2013 Jeg har i hovedsak tre ankepunkter mot utsalget på Oslo City - upersonlig, støyete og stengt på søndager. Satser på at gode ting er tre -> Oslo City, Bogstadveien og så Oslo S. heheee, det er godt de tar hensyn til deg å åpner en til da Men enig med deg...en så åpen cafe som den på city er svært lite personlig..når man går forbi så glaner man jo helt automatisk på dem som sitter der!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #99 Skrevet 16. september 2013 Hvor mye koster gulrotkaken på Starbucks i Oslo? Anonymous poster hash: 8caf1...d53
Gjest Peanut Skrevet 17. september 2013 #100 Skrevet 17. september 2013 Synes foresten ikke så mye om at 4 starbuckser har kommet/kommer på så kort tid... De innvanderer de gode kaffestedene Da får det være opp til oss som ikke er så begeistret for kaffen til Starbucks, å gå på de gode kaffestedene. Personlig synes jeg ikke lenger noe om frappuccinoene til Starbucks- de er for søte, det er for kunstig til tider, det er for mange tomme kalorier, det er for dyrt, og det smaker ikke sånn som det gjorde i USA. En liten annen smak. Meh. -_-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå