miramis Skrevet 23. juni 2013 #41 Skrevet 23. juni 2013 Starbucks er utrolig oppskrytt. Fatter virkelig ikke greia. Pappbegerene deres setter så mye pappsmak i kaffen at den smaker mer papp enn kaffe. Drukket det i flere utenlandske byer. Får som en har skrevet her tidligere mye bedre kaffe på en hvilken som helst kafe. Faktisk så har jeg ikke smakt en bedre cappuccino enn den de har. Alle andre steder må man jo helle i et lass med sukker for å kunne gulpe den ned.
Medlem Skrevet 26. juni 2013 #42 Skrevet 26. juni 2013 Planlegger tre nye Starbucks i Oslo - osloby.no Starbucks planlegger å åpne tre nye "restauranter" i Oslo i 2013. Den første av dem vil ligge i Oslo vest, og trolig åpne allerede i august eller september. Noe mer nøyaktig lokalisering er ikke nevnt, hverken for den eller de to neste. Selv håper jeg minst en av dem vil ligge på østkanten og i motsetning til den på Oslo City også holde åpent på søndager. 1
Wonders Skrevet 26. juni 2013 #43 Skrevet 26. juni 2013 jammen meg var det null kø i går, så jeg stillte meg opp, bestillte og fikk en... to herlige drikker. Så at det gamle klientelle tok opp mye av plassen og da ville jeg ikke sitte der. De er mange bak disken og raske. Passere for at de spør om ekstra shotter osv, det er dyrere. Jeg betalte 51 kr pr. starbucks frappuccino i minste størelse. Det er samme prisen som på alle andre norske kaffesteder. 1
sommelier Skrevet 26. juni 2013 #44 Skrevet 26. juni 2013 Jeg håper virkelig at folk kommer til å ta til fornuften. Kaffen som serveres hos Starbucks er ekstremt dårlig. Den er overbrent og kommer fra en dårlig kaffe maskin, og melken stimes helt til kokepunktet. Jeg har satt er standpunkt, og det har ganske mange andre også. Bli med i gruppen og vær med å støtte de små kaffeaktørene som faktisk bryr seg om hva som serveres. https://www.facebook.com/groups/600086350015095/ M
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #45 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har kjøpt kaffe på SB på Oslo City én gang siden de åpnet. Da jeg bodde i statene kjøpte jeg svart iskaffe på SB, siden jeg ikke orker de oversukrede, søte klisset som er alternativet når man vil ha noe kaldt. Spurte om de hadde det samme på Oslo City, og jada! Ikke noe problem! Spurte i tillegg om den var søt, og neida! Den var ikke så veldig søt! Kaffen jeg fikk var en oversøtet kaffe-frappuccino. Makan til skvip. Kosta flesk og jeg orket bare halvparten. Kasta resten og gikk og gulpa frappuccino resten av dagen. Neste gang strenet jeg forbi køen på SB og stakk opp på Stockfleth's istedet. Fikk nydelig, svart iskaffe - akkurat slik jeg ville ha den! Anonymous poster hash: bc96a...c77 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #46 Skrevet 26. juni 2013 herre jesus, jeg elsker frappen der med sjokobiter og sånn men selve kaffen er vel muligens oppskrytt. jeg er litt sånn CARE når det gjelder sånt Anonymous poster hash: d2611...3f5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #47 Skrevet 26. juni 2013 herre jesus, jeg elsker frappen der med sjokobiter og sånn men selve kaffen er vel muligens oppskrytt. jeg er litt sånn CARE når det gjelder sånt Anonymous poster hash: d2611...3f5 Så du får i deg masse tomme kalorier. Jeg tipper vi kommer til å se en overvekt av feitere unge mennesker i nær fremtid. I tillegg, koffein er vel ikke regnet som bra for barn under 14 år...har ikke disse foreldre eller er det bare sånn at foreldrene ikke tenker at kombinasjonen ekstremt mye sukker/ koffein er usunt? Anonymous poster hash: 39a52...b7b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #48 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har kjøpt kaffe på SB på Oslo City én gang siden de åpnet. Da jeg bodde i statene kjøpte jeg svart iskaffe på SB, siden jeg ikke orker de oversukrede, søte klisset som er alternativet når man vil ha noe kaldt. Spurte om de hadde det samme på Oslo City, og jada! Ikke noe problem! Spurte i tillegg om den var søt, og neida! Den var ikke så veldig søt! Kaffen jeg fikk var en oversøtet kaffe-frappuccino. Makan til skvip. Kosta flesk og jeg orket bare halvparten. Kasta resten og gikk og gulpa frappuccino resten av dagen. Neste gang strenet jeg forbi køen på SB og stakk opp på Stockfleth's istedet. Fikk nydelig, svart iskaffe - akkurat slik jeg ville ha den! Anonymous poster hash: bc96a...c77 Starbucks er for dem som ikke liker kvalitet. Enkelt og greit. Er jo mange kaffebarer som selger GOD iskaffe/ frappuccino, slik som Stockfleths. Jeg har selv bodd og vært i USA mange ganger og vært på Starbucks, men problemet er, synes jeg, at smaksløkene omtrent blir herpa av dette sykelige søte guffet i tillegg til at man blir jo gira opp som en duracellkanin resten av dagen...og får, hvis man tar dette daglig, en fet liten hengebuk. Anonymous poster hash: 39a52...b7b 1
Rainbow Skrevet 26. juni 2013 #49 Skrevet 26. juni 2013 Jeg digger Starbucks, fordi jeg ikke liker kaffesmaken! Og i de kaffene er den litt skjult, i alle fall i frappuchinoene. Men om noen vet om andre kaffebarer som har like dessertlignende frappuchinoer med kaffe som ikke smaker kaffe prøver jeg gjerne det også! Drikker det veldig sjelden, da, for det er jo proppa med kcal, men godt en sjelden gang innimellom! Drikker aldri koffeinholdige ting ellers. 4
Gjest Maman Skrevet 26. juni 2013 #50 Skrevet 26. juni 2013 Starbucks forbinder jeg med den høye,skingrende lyden av melk som blir kokt med steamer uten luft. I mange land setter de bare koppene under steameren uten å passe på den. Ikke rart det smaker shit. Starbucks har vært geniale i markedsføringen sin.... Gratis kaffe og frapper på livstid for alle A- og B-kjendiser!hvis paparazziene tar bildet kommer penger på konto!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #51 Skrevet 26. juni 2013 Så du får i deg masse tomme kalorier. Jeg tipper vi kommer til å se en overvekt av feitere unge mennesker i nær fremtid. I tillegg, koffein er vel ikke regnet som bra for barn under 14 år...har ikke disse foreldre eller er det bare sånn at foreldrene ikke tenker at kombinasjonen ekstremt mye sukker/ koffein er usunt?Anonymous poster hash: 39a52...b7b jeg spiser ikke detta for å få i meg et måltid, selvom jeg blir mett av det. vet at det ikke er sunt akkurat. koffein er vel ikke farlig for en 14åring? Anonymous poster hash: d2611...3f5 2
Wolfmoon Skrevet 26. juni 2013 #52 Skrevet 26. juni 2013 Mitt største problem med Starbucks på Oslo city er at køen er så sinnsykt dårlig planlagt at jeg i dag hadde problemer med å komme meg fra t-banen og inn på city. Kaffen i seg selv er ikke noe problem for meg - jeg lar bare være å kjøpe den. 1
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2013 #53 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har kjøpt kaffe på SB på Oslo City én gang siden de åpnet. Da jeg bodde i statene kjøpte jeg svart iskaffe på SB, siden jeg ikke orker de oversukrede, søte klisset som er alternativet når man vil ha noe kaldt. Spurte om de hadde det samme på Oslo City, og jada! Ikke noe problem! Spurte i tillegg om den var søt, og neida! Den var ikke så veldig søt! Kaffen jeg fikk var en oversøtet kaffe-frappuccino. Makan til skvip. Kosta flesk og jeg orket bare halvparten. Kasta resten og gikk og gulpa frappuccino resten av dagen. Neste gang strenet jeg forbi køen på SB og stakk opp på Stockfleth's istedet. Fikk nydelig, svart iskaffe - akkurat slik jeg ville ha den! Anonymous poster hash: bc96a...c77 Svart iskaffe? Høres grusomt ut 2
up! Skrevet 26. juni 2013 #54 Skrevet 26. juni 2013 Svart iskaffe? Høres grusomt ut Svart iskaffe er fantastisk! Prøv den på kaffebaren i Mathallen! 1
Silveri Skrevet 1. juli 2013 #55 Skrevet 1. juli 2013 Starbucks planlegger å åpne tre nye "restauranter" i Oslo i 2013. Den første av dem vil ligge i Oslo vest, og trolig åpne allerede i august eller september. Noe mer nøyaktig lokalisering er ikke nevnt, hverken for den eller de to neste. Starbucks kommer til Majorstua. Ved Valkyrie plass, hjørnet Bogstadveien/Jacob Aalls gate. Det var satt opp plakater i vinduene i dag. 2
Grønt blad Skrevet 1. juli 2013 #56 Skrevet 1. juli 2013 Faktisk så har jeg ikke smakt en bedre cappuccino enn den de har. Alle andre steder må man jo helle i et lass med sukker for å kunne gulpe den ned. Starbucks har allerede helt i et lass med sukker før du fikk den, slik at du slipper å gjøre det ;-)
Medlem Skrevet 1. juli 2013 #57 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Starbucks kommer til Majorstua. Ved Valkyrie plass, hjørnet Bogstadveien/Jacob Aalls gate. Det var satt opp plakater i vinduene i dag. Fin plassering for de som bor eller jobber på den kanten. Den neste deretter håper jeg blir på østkanten - Torshov, Sagene eller Grünerløkka. Endret 1. juli 2013 av Medlem
PecanPie Skrevet 1. juli 2013 #58 Skrevet 1. juli 2013 Det er nydelig! Jeg liker den best usøtet. Svart iskaffe? Høres grusomt ut
miramis Skrevet 1. juli 2013 #59 Skrevet 1. juli 2013 Starbucks har allerede helt i et lass med sukker før du fikk den, slik at du slipper å gjøre det ;-) Kjenner ansatte der, har sett hvordan de lager den. Ikke noe lass med sukker. I tillegg er den overhodet ikke dyr. Gått på kaffebarer hvor en bitteliten kopp (som smaker skvip) koster 40-50kr.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #60 Skrevet 1. juli 2013 50 kr for en liten frappuccino?! Svindel.. I spania f.eks koster en grande (473 ml) 3 euro og noen cent.. Ca 3,50. Og det er ca 30 kr. Herregud, norge ass..Anonymous poster hash: dd8ff...a01 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå