Purple Basil Skrevet 11. juni 2013 #22 Skrevet 11. juni 2013 Er det fortsatt lang kø de siste dagene? Det var lang kø da jeg var innom der i går, men den forsvinner ganske kjapt. Stod ikke så veldig lenge. Var med venninnen min og bestilte meg en kopp te. Hun som jobbet der og de rundt meg så bare dumt på meg Alle skal vel ha disse frappucinogreiene nå til dags. 2
up! Skrevet 11. juni 2013 #23 Skrevet 11. juni 2013 Jøje meg, ts lurte på lengden på køen og når sjappa åpnet. Ikke hva dere mener om Starbucks. Haters gonna hate... Starbucks fungerer veldig bra til sitt bruk. Er jo ingen som forventer å få arrogant-jeg-vet-bedre-enn-deg-kaffe der. Forfriskende egentlig, blant alle kaffesnobbene her i Oslo. Det går an å like både Tim Wendelboe OG Starbucks. Helt sant! 8
Dragonfly84 Skrevet 11. juni 2013 #24 Skrevet 11. juni 2013 Helt enig, up! Man går jo ikke til starbucks for å få den beste svarte kaffen, man går dit når man har lyst på en skikkelig usunn java frappuchino med ekstra espresso, for eksempel. Den sommerdrikken de hadde et år er den beste flytende desserten jeg har smakt - banana java chip med espresso Det er sånne ting som gjør starbucks bra, selv om det er dyrt og dårlig og de prøver å overta verden og samarbeider med satan og alt folk nå sier om starbucks. 7
Medlem Skrevet 11. juni 2013 #25 Skrevet 11. juni 2013 Jøje meg, ts lurte på lengden på køen og når sjappa åpnet. Ikke hva dere mener om Starbucks. Haters gonna hate... Starbucks fungerer veldig bra til sitt bruk. Er jo ingen som forventer å få arrogant-jeg-vet-bedre-enn-deg-kaffe der. Forfriskende egentlig, blant alle kaffesnobbene her i Oslo. Det går an å like både Tim Wendelboe OG Starbucks. Helt sant! Bingo! Det virker som det har gått sport i å mislike Starbucks, og at alle som har sansen for dem virkelig ikke forstår seg på kaffe. Jeg liker Tim Wendelboe, Solberg & Hansen, Kaffebrenneriet og Starbucks, og ser ikke noe motstridende i det. Starbucks har ikke den beste kaffen (etter min smak), men de tilbyr en pakke med større utvalg drikke, noe å bite i, gratis trådløst nett, rask service og lange åpningstider som de andre nevnte ikke matcher. 5
Gjest Inggolf Skrevet 11. juni 2013 #26 Skrevet 11. juni 2013 Jøje meg, ts lurte på lengden på køen og når sjappa åpnet. Ikke hva dere mener om Starbucks. Haters gonna hate... Starbucks fungerer veldig bra til sitt bruk. Er jo ingen som forventer å få arrogant-jeg-vet-bedre-enn-deg-kaffe der. Forfriskende egentlig, blant alle kaffesnobbene her i Oslo. Det går an å like både Tim Wendelboe OG Starbucks. Helt sant! og det festlige her er at du heller ikke svarer på det TS spurte etter, men kommer med,i likhet med de fleste her som du påpeker, med viss-vass om å like starbucks eller ei 2
up! Skrevet 11. juni 2013 #27 Skrevet 11. juni 2013 og det festlige her er at du heller ikke svarer på det TS spurte etter, men kommer med,i likhet med de fleste her som du påpeker, med viss-vass om å like starbucks eller ei 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #28 Skrevet 11. juni 2013 Køen der er helt forjævlig. At dere gidder å stå der. Ler hver gang jeg går forbi:P Anonymous poster hash: 0b32d...f27 2
reiseglad Skrevet 11. juni 2013 #29 Skrevet 11. juni 2013 Hvor mange kalorier inneholder en frappe hos Starbucks da? Noen som vet nøyaktig?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. juni 2013 #30 Skrevet 11. juni 2013 Hvor mange kalorier inneholder en frappe hos Starbucks da? Noen som vet nøyaktig? Vet ikke helt, men det er omtrent like mye kalorier som en stor frokost, medium middag. mellom 400 til 600 kalorier?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #31 Skrevet 11. juni 2013 Var forbi i dag og de fleste i køen virket å være turister Starbucks hører hjemme her i Norge for turistene, som vil ha noe velkjent, og for alle "bønder i byen". Jeg synes Starbucks er helt ok jeg. Drar gjerne ned for en frappe eller chai latte og for en scones. Anonymous poster hash: 9b641...c22
Djungelvrål Skrevet 11. juni 2013 #32 Skrevet 11. juni 2013 Starbucks er utrolig oppskrytt. Fatter virkelig ikke greia. Pappbegerene deres setter så mye pappsmak i kaffen at den smaker mer papp enn kaffe. Drukket det i flere utenlandske byer. Får som en har skrevet her tidligere mye bedre kaffe på en hvilken som helst kafe. 3
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. juni 2013 #33 Skrevet 11. juni 2013 Starbucks er utrolig oppskrytt. Fatter virkelig ikke greia. Pappbegerene deres setter så mye pappsmak i kaffen at den smaker mer papp enn kaffe. Drukket det i flere utenlandske byer. Får som en har skrevet her tidligere mye bedre kaffe på en hvilken som helst kafe. Jeg drikker aldri kaffe på Starbucks, ulike former for frappe går det derimot en del av. :-)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #34 Skrevet 11. juni 2013 Hvor mange kalorier inneholder en frappe hos Starbucks da? Noen som vet nøyaktig? I England ligger kaloriene i alle Starbucks sine drinker ute på nettet. Du kan bare taste inn størrelsen på drikken, smaken, om du skal noe ekstra saus, krem, etc. Så får du helt nøyaktig svar. Anonymous poster hash: 52218...cf9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #35 Skrevet 11. juni 2013 gratis trådløst nett For å surfe på gratis trådløst nett er virkelig smart i disse dager. *roll eyez*Anonymous poster hash: 39a52...b7b
up! Skrevet 11. juni 2013 #36 Skrevet 11. juni 2013 For å surfe på gratis trådløst nett er virkelig smart i disse dager. *roll eyez*Anonymous poster hash: 39a52...b7b ? 2
Medlem Skrevet 12. juni 2013 #37 Skrevet 12. juni 2013 For å surfe på gratis trådløst nett er virkelig smart i disse dager. *roll eyez*Anonymous poster hash: 39a52...b7b Utdyp! Du mener åpenbart at det ikke er smart - hvorfor?
Gjest Kv84 Skrevet 12. juni 2013 #38 Skrevet 12. juni 2013 Må vel la det gå noen uker til for å prøve meg på en Frappuchino uten å stå i lang kø og høre på fjortiser som fniser.
Djungelvrål Skrevet 12. juni 2013 #39 Skrevet 12. juni 2013 I England ligger kaloriene i alle Starbucks sine drinker ute på nettet. Du kan bare taste inn størrelsen på drikken, smaken, om du skal noe ekstra saus, krem, etc. Så får du helt nøyaktig svar. Anonymous poster hash: 52218...cf9 Tipper en frappe har 4-500 kcal. Like mye som en liten middag.
Wonders Skrevet 22. juni 2013 #40 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Det er kø omtrent 30 meter. Går heller til stockflets ved hovedutgangen. Og hver by har hver sin smak på grunnvannet, som da setter sitt preg på smaket i alt SB lager. Tør ikke tenke på smaken i Bergens filial. I den byen lukter vannet vondt på vei ut av krana. Man trenger ikke drikke eller lukte på det for å kjenne forskjellen. Ellers har jeg ikke noe i mot SB når jeg er på ferie. Endret 22. juni 2013 av Wonders 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå