AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Sier hva du kan forandre på, at h*n skulle ønske du trente mer eller spiste mindre? Sikler h*n etter et kroppsideal som du ikke passer inn i osv. ? Jeg lurer på hvor vanlig det er i forhold. Inspirert av diskusjonen om "the gap" Anonym poster: 52dafe5bbb03043c11a6feac5c9933fa
PingoPower Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Nei, det gjør han aldri Så om han ikke synes jeg er perfekt, så har han i hvert fall vett til å holde det for seg selv 1
Eriks Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg kritiserer kroppen til kjæresten innimellom, fordi hun har gått opp rundt 5kg etter hun møtte meg. Hun kunne gjerne kritisert kroppen min litt også, men hun er ikke like overfladisk som meg når det kommer til utseendet.
Gjest Hedra Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Hadde mannen min klaget på at jeg gikk opp i vekt så hadde jeg pakket kofferten ! En så overfladisk mann hadde jeg ikke orket å være sammen med ! 7
Gjest SweetSunshine Skrevet 30. mai 2013 #6 Skrevet 30. mai 2013 Det har han aldri gjort! Hvis han siklet etter noe annet enn det jeg er, så tviler jeg sterkt på at han så gjerne vil være sammen med meg.
JFelipeLTN Skrevet 30. mai 2013 #8 Skrevet 30. mai 2013 Spørs om åssen han kommer fram med det. Snakker han rolig og forsiktig om det med deg? Er han villig til å støtte og hjelpe deg med deg? Har han spurt om du vil trene med han el gå en tur sammen/ sykle. Hvis han gjør det så viser han at han liker deg og vil sikkert at du skal se bra ut. Hvis det er slik så er det bare å si ja til det, det bringer med tid sammen og kan komme nærmere hverandre. WIN WIN <3 Om han er skikkelig negativ om det som: DU MÅ TRENE MER, DU SPISER ALT FOR MYE, DU MÅ GJØRE NO MED KROPPEN DIN...osv..... dump han !
Sugerøret Skrevet 30. mai 2013 #9 Skrevet 30. mai 2013 Nei, aldri på de 20årene vi har vært sammen. Ikke et stygt ord
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #10 Skrevet 30. mai 2013 Hadde mannen min klaget på at jeg gikk opp i vekt så hadde jeg pakket kofferten ! En så overfladisk mann hadde jeg ikke orket å være sammen med ! Synes det er teit å skulle pakke kofferten bare pga en komentar over vekten. Det kan jo være du ikke har lagt merke til det selv, og at han gjør det bare for å være snill. Jeg synes det er viktig å kunne fortelle hverandre sånne ting uten å skulle surmule. Anonym poster: 35e5cc01a572ae8e88be2206ec6d9d7e 6
Heisenberg Skrevet 30. mai 2013 #11 Skrevet 30. mai 2013 Det kunne han aldri finne på å gjøre. Tvert imot sier han ofte positive ting om kroppen min. Det nærmeste han har kommet er å si at jeg ikke må bli tynnere, men det er fordi han bekymrer seg for helsen min og har ingenting med det estetiske å gjøre.
Gjest kiramin Skrevet 30. mai 2013 #12 Skrevet 30. mai 2013 De kjærestene jeg har hatt har aldri kritisert kroppen min, men husket engnag at kjæresten min på den tiden mente jeg kunne vært litt trangere.. Da ble jeg ganske paff, en smule fornerma men samtidig litt "what the fuck?, rett person til å snakke liksom" Han hadde nemlig en ganske tynn penis.
Gjest Crazycatlady Skrevet 30. mai 2013 #13 Skrevet 30. mai 2013 Nei,eller han kan tulle med det.Hvis jeg for eksempel sier at jeg ser feit ut så kan han si noe på tull om det,og selv om jeg ikke alltid syns det er så morsomt så kritiserer han aldri i fullt alvor. Han har til og med sagt at jeg er like tynn nå som da han møtte meg.Det er ikke helt sant,for jeg har gått opp 5-7 kg siden det,men kanskje det ikke er så synlig for andre. Han er flink til å vise at han liker kroppen min,og det er jeg glad for.Blir veldig usikker av sånn overfokusering på alt som er "feil". Hvis han sier at jeg bør begynne å trene så er det ikke fordi han vil at jeg skal slanke meg,men fordi han vil at jeg skal bli bedre fysisk form. 1
Cosette Skrevet 30. mai 2013 #14 Skrevet 30. mai 2013 Har aldri skjedd. De jeg har vært sammen med har ikke kunnet få nok av meg. Som jeg skrev i den andre tråden, så handler det nok om hvilke typer mennesker man omgir seg med. Og jeg har heller aldri kritisert kjærester eller sexpartneres kropper. Når jeg er svak for noen, er jeg svak for kroppen deres. Hva jeg liker best fysisk henger tett sammen med hvem jeg er mest fascinert av for øyeblikket. En partner har vært superslank og hengslete som en skihopper (og superdigg), en annen har vært tett og røslig (og superdigg). Når jeg liker noen, vil jeg jo bygge dem opp, si fine ting til dem, få dem til å føle seg fantastiske. Uansett er ikke kropp noe jeg henger meg særlig opp i, så lenge de ser friske og fungerende ut. Det er andre fysiske ting som gjør mer inntrykk, som et utrolig sjarmerende smil, karakteristisk bevegelsesmønster, en søt nese og så videre. Mitt inntrykk er at mange menn har det slik også.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #15 Skrevet 30. mai 2013 Da jeg var sammen med eksen gikk jeg opp 7 kilo. De førte til at han slutta å tenne på meg og var ærlig om det. Jeg elsket han og gjorde alt jeg kunne i min makt for å gå ned, men klarte aldri mer enn 2-3 kilo før jeg gikk opp igjen. Han dro fra meg... Nå har jeg store problemer med å godta meg selv som jeg er, at jeg ikke er god nok for noen mann. At kvinner må se bra ut hvis ikke har ikke mannen noe behov for å bli. Anonym poster: b4bc2e486e9b9a79070bd2c86bc9b221
FantasDick Skrevet 30. mai 2013 #16 Skrevet 30. mai 2013 Nei. Det eneste han kan finne på å klage over er at jeg er helt perfekt som jeg er. La på meg 8 kg kort tid etter vi ble kjærester, men han sa ikke noe da heller. Nå, 1 1/2 år senere, har jeg gått ned disse kiloene igjen, og han sier han fremdeles ikke synes hva som var "ille" med 8 kg ekstra. Han sier jeg er perfekt nå også.
Yesterday Skrevet 30. mai 2013 #17 Skrevet 30. mai 2013 Hadde mannen min klaget på at jeg gikk opp i vekt så hadde jeg pakket kofferten ! En så overfladisk mann hadde jeg ikke orket å være sammen med ! Samme her! En eks klagde før når jeg faktisk var slank og det forholdet varte ikke lenge. Han jeg er sammen med nå har aldri klaget, og jeg har aldri klaget på han, hvorfor skal vi klage på noen vi elsker?
Mulancholy Skrevet 30. mai 2013 #18 Skrevet 30. mai 2013 Jeg kritiserer kroppen til kjæresten innimellom, fordi hun har gått opp rundt 5kg etter hun møtte meg. Hun kunne gjerne kritisert kroppen min litt også, men hun er ikke like overfladisk som meg når det kommer til utseendet. Synes det er teit å skulle pakke kofferten bare pga en komentar over vekten. Det kan jo være du ikke har lagt merke til det selv, og at han gjør det bare for å være snill. Jeg synes det er viktig å kunne fortelle hverandre sånne ting uten å skulle surmule. Anonym poster: 35e5cc01a572ae8e88be2206ec6d9d7e Dislike!!! Syntes det er unødvendig og stygt gjordt. Om nokon har gått opp i vekt er sannsynligheten stor for at dei merker det sjølv lenge før det er synleg for andre. Forloveden min har aldri kritisert kroppen min, tvert i mot. Men når eg sjølv har villa gjordt ein endring i trening og kosthold har han vore oppmuntrande og støttande. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #19 Skrevet 30. mai 2013 Nei, tvert i mot Enda jeg er langtfra perfekt. Men jeg hadde nok tålt det om han kommenterte vektøkning eler manglende trening på en ok måte - litt fordi jeg er slank og ikke har komplekser for akkurat det, og litt fordi det er noe jeg kunne kommentert selv dersom den andre var helt passiv... om jeg/vi var fysisk aktive og levde sunt, men jeg likevel ikke var "perfekt", ville jeg opplevd det som sårende å få kommentarer om kroppen. Dessuten mener jeg at om man velger å fortsette en dårlig livsstil og er klar på dette, bør den andre enten akseptere det og la være å kommentere mer, eller ta konsekvensen og gå om det er for avtennende for en (noe som også er fair om det er for ille - eksen min satt bare foran pc-en og drakk brus, brydde seg katta om mat, røykte både det ene og det andre osv...). Anonym poster: 9e32700a425ccd4cfc284df01a732486 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #20 Skrevet 30. mai 2013 Nei, jeg er fin som jeg er. (selv med skavanker, og xx kg for mye.), nå når jeg er gravid så syns han jeg er alt for liten, for han ser for seg at en gravid har svær mage fra positiv test Anonym poster: 5f3547f1e10ed412b741bab6deddcd88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå