Gå til innhold

Overraske sambo etter jobb - tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sambo og jeg har bare mindre og mindre sex etter som tiden går. Når vi først har sex er det kjempebra, men av en eller annen grunn skjer det ikke så ofte lenger.

Har tenkt å sette en stopper for dette I DAG og har bestemt meg for å overraske han etter jobb. Noen som har tips til hva jeg kan finne på? Noe litt spesielt som ikke skjer så ofte. Hva gjør dere når dere skal overraske på denne måten?

Anonym poster: 06098e71bff6d3e0465dedb1b239479d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo og jeg har bare mindre og mindre sex etter som tiden går. Når vi først har sex er det kjempebra, men av en eller annen grunn skjer det ikke så ofte lenger.

Har tenkt å sette en stopper for dette I DAG og har bestemt meg for å overraske han etter jobb. Noen som har tips til hva jeg kan finne på? Noe litt spesielt som ikke skjer så ofte. Hva gjør dere når dere skal overraske på denne måten?

Anonym poster: 06098e71bff6d3e0465dedb1b239479d

French maid outfit? ;D

AnonymBruker
Skrevet

Cat-suit i netting, høyhælte støvletter, øl i hånda og BJ på sofaen med en gang han kommer inn døra.

Pleier å funke.

Anonym poster: f2e479591fbdb3c3dbaaf587b093f19c

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva med å starte med varm dusj og påfølgende rolig varm helkroppsmassasje ?

Jeg vet ikke hvordan din er skudd sammen, men jeg vet at noen trenger å bli tatt litt hånd om direkte etter en hard arbeidsdag, - andre er happy med å kjøre rett på sak.

Og de fleste vil jeg tro (vet ikke helt) kan tenkes sette pris på begge deler, alt til sin tid.

Det er du som antageligvis kjenner ham best.

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker han da? Og som Lille-pus sier, kanskje han vil bli tatt litt hånd om og få litt omsorg først? Jeg har det greit med min, han liker som regel når jeg bare åpner buksa hans og gir ham en BJ, f.eks. Da er han ofte lysten på meg igjen senere på kvelden også. Men hvis han har hatt en svettsom dag på jobb, vil han i dusjen først. Og da får jeg som regel invitasjon til å bli med ... ;) Eksen, derimot, var fornøyd med en gang annenhver helg, uansett hva jeg gjorde eller ikke gjorde. Sexy undertøy, null undertøy, kostymer, kyss i nakken eller øret ... Du kan tro jeg ble frustrert når jeg leste om alle som skrev om at "dette funker HVER GANG!", og så gikk det ikke med ham.

Anonym poster: aabfc560afd2f6392412bd04527dfe75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...