AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #21 Skrevet 31. mai 2013 Alt endret seg mao så fort du fant ut at han hadde penger og status (yrket) Glad jeg vet å styre unna den slags slam Det står faktisk mye respekt av en mann som evner å ta seg krevende utdanning og få en bra jobb! Hvorfor tror du at en mann på nav som sitter hjemme og spiller dataspill er like attraktiv som en pilot? Menn er heldige som har denne muligheten. Kvinner er låst fast til utseendet sitt uansett hvor dumme eller flinke de er. Anonym poster: cec1a48dfb318e96aec5ab40a89151f1 3
Gjest Lincoln Skrevet 31. mai 2013 #22 Skrevet 31. mai 2013 (endret) En bekjent tok kontakt for ca 1 uke siden. Vi kjenner hverandre fra skoletider og snakket om alt mulig rart. Jeg husker fra skolen hver gang jeg gikk bort til han og kompisene, så sto han plutselig der med verdens største glis ALLTID. Hvis jeg spurte han om noe begynte han å små stamme. Jeg tenkte aldri noe over det, den gangen... Han innrømmet at han var skikkelig forelska (Den gangen) og hadde tenkt flere ganger å ta kontakt på face i ettertid. Noe han gjorde til slutt Jeg måtte jo se på bilder (høhøhø) og til min store overraskelse har han blitt døds deilig, men det stopper ikke der.....han er......også...... PILOOOOT!!!!! ER DET MULIG Å VÆRE SÅ HELDIG!!!!?? I går kveld spurte han om jeg ville finne på noe en dag, jeg har ennå ikke svart han Jeg har liksom ikke hatt noen planer om å date egentlig. Men han er jo snill vet jeg. Det er jo et hav av duster der ute, så man vet jo ikke om man får en så bra sjans igjen.... Æsj å! hva skal jeg gjøre?? Du har ikke planer om å date ordentlige menn altså? Hva er det du har planer om da? Pule rundt på halvkriminelle bole-tapere? Hvis du mener du er heldig, hvorfor vil du ikke treffe ham? Endret 31. mai 2013 av Lincoln
Gjest Poker face Skrevet 31. mai 2013 #23 Skrevet 31. mai 2013 Hva har du å tilby, du som fortjener en "mannemann"? Ja, det spørs hva en er ute etter det. Nøkkelen her er kommunikasjon. På den måten finner man ut om vi er en match. 1
lykkestor Skrevet 31. mai 2013 #24 Skrevet 31. mai 2013 Gå på date og kos deg masse! Det er verdt forsøket, og du taper garantert ingenting på det. Er vel ikke så ille om du får en dødsdeilig pilot, egentlig?
Gjest Poker face Skrevet 31. mai 2013 #25 Skrevet 31. mai 2013 Du har ikke planer om å date ordentlige menn altså? Hva er det du har planer om da? Pule rundt på halvkriminelle bole-tapere? Hvis du mener du er heldig, hvorfor vil du ikke treffe ham? jo, jeg vil og skal treffe han. Mine (nølende) grunner holder jeg for meg selv, det trenger ikke andre vite. Jeg er heller ikke ute etter råd på den fronten så
Gjest Poker face Skrevet 31. mai 2013 #26 Skrevet 31. mai 2013 Gå på date og kos deg masse! Det er verdt forsøket, og du taper garantert ingenting på det. Er vel ikke så ille om du får en dødsdeilig pilot, egentlig? Ille NEI Lurer på hvor jeg skal på ferie i år liksom, her dukker det opp mye romantikk
Gjest Poker face Skrevet 31. mai 2013 #27 Skrevet 31. mai 2013 Det står faktisk mye respekt av en mann som evner å ta seg krevende utdanning og få en bra jobb! Hvorfor tror du at en mann på nav som sitter hjemme og spiller dataspill er like attraktiv som en pilot? Menn er heldige som har denne muligheten. Kvinner er låst fast til utseendet sitt uansett hvor dumme eller flinke de er. Anonym poster: cec1a48dfb318e96aec5ab40a89151f1 Jeg har hørt at mennesker har forskjellige virkelighetsoppfatninger. Noen av dem er missforståtte ser jeg...
lykkestor Skrevet 31. mai 2013 #28 Skrevet 31. mai 2013 Ille NEI Lurer på hvor jeg skal på ferie i år liksom, her dukker det opp mye romantikk Blir man kjent med en pilot har han kanskje noen tråder som man kan dra i. Gjett om ferien hadde blitt fin da du! ooh
Gjest JakeGreen Skrevet 31. mai 2013 #29 Skrevet 31. mai 2013 Blir man kjent med en pilot har han kanskje noen tråder som man kan dra i. Gjett om ferien hadde blitt fin da du! Visste ikke at jenter tenker sånn?
lykkestor Skrevet 31. mai 2013 #30 Skrevet 31. mai 2013 Visste ikke at jenter tenker sånn? Ettersom jeg selv er jente sist jeg sjekket har jeg forstått det :-)
Gjest JakeGreen Skrevet 31. mai 2013 #31 Skrevet 31. mai 2013 Ettersom jeg selv er jente sist jeg sjekket har jeg forstått det :-) Den setningen gav ikke mening. Men det er altså slik at jenter ofte tenker hva slags praktiske fordeler det vil ha å være sammen med en fyr når de vurderer han og ikke nødvendigvis hva de føler for han? Jeg lærer noe nytt hver dag her inne.
lykkestor Skrevet 31. mai 2013 #32 Skrevet 31. mai 2013 Den setningen gav ikke mening. Men det er altså slik at jenter ofte tenker hva slags praktiske fordeler det vil ha å være sammen med en fyr når de vurderer han og ikke nødvendigvis hva de føler for han? Jeg lærer noe nytt hver dag her inne. Min kjære mobil og jeg er ikke helt kompiser om dagen! Selvfølgelig ga ikke den setningen mening i det hele tatt. Hva jeg mente var; Selvfølgelig tenker vi jenter slikt til tider! Ihvertfall jeg og min omgangskrets. Jeg tenker på begge deler for å være ærlig. Jeg ville ikke klart å være sammens med en fyr som ikke ga meg noenting. (F.eks; si jeg måtte forsørge han for at han var arbeidsledig og ikke gadd finne seg jobb) Heller ville jeg ikke klart å være ilag med en jeg ikke følte noe får. Han må ha begge deler, det er nettopp derfor det er så vanskelig å finne en ''perfekt'' mann. Han må kunne gi forholdet litt fordeler, men han må også klare å finne veien inn i mitt hjerte. Egentlig er vel følelsene viktigst, men det er ikke lurest og alltid følge bare de!
Gjest Poker face Skrevet 31. mai 2013 #33 Skrevet 31. mai 2013 Den setningen gav ikke mening. Men det er altså slik at jenter ofte tenker hva slags praktiske fordeler det vil ha å være sammen med en fyr når de vurderer han og ikke nødvendigvis hva de føler for han? Jeg lærer noe nytt hver dag her inne. Mange jenter tenker nok sånn ja, på lik linje at menn velger trofedamer for å skryte på seg og piffe opp selvtilitten sin. Patetisk... Jeg er for gammel til sånt... Jeg er ikke perfekt, det var en tid jeg faktisk tenkte sånn. Ung og NAIV. 2
Gjest Poker face Skrevet 31. mai 2013 #34 Skrevet 31. mai 2013 Min kjære mobil og jeg er ikke helt kompiser om dagen! Selvfølgelig ga ikke den setningen mening i det hele tatt. Hva jeg mente var; Selvfølgelig tenker vi jenter slikt til tider! Ihvertfall jeg og min omgangskrets. Jeg tenker på begge deler for å være ærlig. Jeg ville ikke klart å være sammens med en fyr som ikke ga meg noenting. (F.eks; si jeg måtte forsørge han for at han var arbeidsledig og ikke gadd finne seg jobb) Heller ville jeg ikke klart å være ilag med en jeg ikke følte noe får. Han må ha begge deler, det er nettopp derfor det er så vanskelig å finne en ''perfekt'' mann. Han må kunne gi forholdet litt fordeler, men han må også klare å finne veien inn i mitt hjerte. Egentlig er vel følelsene viktigst, men det er ikke lurest og alltid følge bare de! Sant... Det gjelder også for menn. 1
Gjest JakeGreen Skrevet 31. mai 2013 #35 Skrevet 31. mai 2013 Min kjære mobil og jeg er ikke helt kompiser om dagen! Selvfølgelig ga ikke den setningen mening i det hele tatt. Hva jeg mente var; Selvfølgelig tenker vi jenter slikt til tider! Ihvertfall jeg og min omgangskrets. Jeg tenker på begge deler for å være ærlig. Jeg ville ikke klart å være sammens med en fyr som ikke ga meg noenting. (F.eks; si jeg måtte forsørge han for at han var arbeidsledig og ikke gadd finne seg jobb) Heller ville jeg ikke klart å være ilag med en jeg ikke følte noe får. Han må ha begge deler, det er nettopp derfor det er så vanskelig å finne en ''perfekt'' mann. Han må kunne gi forholdet litt fordeler, men han må også klare å finne veien inn i mitt hjerte. Egentlig er vel følelsene viktigst, men det er ikke lurest og alltid følge bare de! Mange jenter tenker nok sånn ja, på lik linje at menn velger trofedamer for å skryte på seg og piffe opp selvtilitten sin. Patetisk... Jeg er for gammel til sånt... Jeg er ikke perfekt, det var en tid jeg faktisk tenkte sånn. Ung og NAIV. Ok.
Gjest JakeGreen Skrevet 31. mai 2013 #37 Skrevet 31. mai 2013 ok hva? Jeg svarte bare, "Ok", til det du skrev. Var ikke verre.
Anglofil Skrevet 31. mai 2013 #38 Skrevet 31. mai 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #39 Skrevet 1. juni 2013 Alt endret seg mao så fort du fant ut at han hadde penger og status (yrket) Glad jeg vet å styre unna den slags slam Hvis du tror at pilot er noe glamorøst yrke nå til dags så tar du helt feil. Det er lenge siden Pan Am uniformen var et status symbol eller som pilot i SAS på 80-tallet. Anonym poster: e2a08a6c6c827b23589c69722462ad0c
Gjest JakeGreen Skrevet 2. juni 2013 #40 Skrevet 2. juni 2013 Hvis du tror at pilot er noe glamorøst yrke nå til dags så tar du helt feil. Det er lenge siden Pan Am uniformen var et status symbol eller som pilot i SAS på 80-tallet. Anonym poster: e2a08a6c6c827b23589c69722462ad0c Lol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå